• Oferty
  • Wszystkie ofertyOstrołękaMarketingPerformance (SEM)Senior Digital Marketing Specialist (Ostrołęka)
    Senior Digital Marketing Specialist (Ostrołęka)
    Marketing
    Sherpath

    Senior Digital Marketing Specialist (Ostrołęka)

    Sherpath

    3 630 - 4 409 USDNetto miesięcznie - B2B
    3 112 - 3 890 USDBrutto miesięcznie - UoP
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Starszy specjalista/Senior
    Forma zatrudnienia
    B2B, UoP
    Tryb pracy
    Praca Hybrydowa

    Wymagane umiejętności

    Microsoft Office Excel

    marketing automation

    email marketing

    SEO

    marketing manager

    social media

    Google Analytics

    Google Ads

    Mile widziane

    similarweb

    Facebook Ads

    Google Tag Manager

    SEM

    CMS

    Google Search Console

    UX/UI

    Opis stanowiska

    Rekrutacja zdalna

    Digital Marketing Manager (senior specialist)


    Pracodawca:

    Firma działająca w branży finansowej; pożyczki


    Firma od 1999 roku realizuje finansowe potrzeby Klientów. Specjalizuje się w udzielaniu pożyczek ratalnych pod marką własną KredytOK. Produkty oferowane przez Spółkę systematycznie zyskują popularność na rynku consumer finance, dzięki kompetencjom i zaangażowaniu wszystkich Pracowników, a także wykorzystaniu innowacyjnych rozwiązań w obsłudze Klientów. Misją firmy jest dywersyfikacja sprzedaży w kierunku online, contact center i modeli hybrydowych z wykorzystaniem nowoczesnych technologii w finansach.

    Firma od lat działa zgodnie z zasadami etyki i standardami branży finansowej. Spółka wpisana jest do Rejestru Instytucji Pożyczkowych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego. Spółka stale koncentruje się na potrzebach i wymaganiach Klientów, optymalizując procesy sprzedaży i obsługi w celu ciągłego podnoszenia konkurencyjności świadczonych usług. Jako Członek ZPF stosuje Zasady Dobrych Praktyk, upowszechniając ich treść wśród Klientów i Kontrahentów, co tylko pokazuje jak ceniona jest najwyższa jakość usług . Spółka znajduję się również w gronie pracodawców zrzeszonych wokół „Koalicji na Rzecz Przyjaznej Rekrutacji”, a tym samym zapewnia przyszłym i obecnym kandydatom profesjonalny proces rekrutacyjny.


    Tryb pracy - hybrydowy:

    • 2-3 dni pracy z biura w siedzibie pracodawcy w Ostrołęce (możliwość dojazdu z pozostałymi pracownikami z Warszawy)
    • 2-3 praca zdalna


    Wymagania:

    • minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w performance marketingu/ digital marketingu
    • gotowość do pracy w naszym biurze, w Ostrołęce k. Warszawy (2-3 dni w tygodniu)
    • doświadczenie we wdrażaniu architektury webowej (definicja celów biznesowych, architektura informacji, kreacja, UX, CMS, SEO)
    • bardzo dobra znajomość: Google Analitics
    • doświadczenie pracy z: Google Tag Manager, Google Search Console, Facebook Ads
    • praktyczna wiedza z zakresu generowania ruchu na www (SEM, SEO, Social Media)
    • znajomość narzędzi do email marketingu i marketing automation
    • skuteczne optymalizowanie działań marketingowych
    • raportowanie prowadzonych kampanii
    • bycie partnerem przy współpracy z agencjami performance marketing
    • uczestnictwo w przynajmniej 2 projektach całościowego rozwoju kanału digital
    • analityczny umysł i umiejętność pracy na liczbach
    • sprawne obsługiwanie programu Excel
    • znajomość przynajmniej jednego narzędzia do analizy konkurencji online (np. Similarweb)
    • orientacja na cel i motywacja
    • umiejętność pracy zespołowej


    Zakres obowiązków:

    • współtworzenie oraz realizacja strategii digital marketingowej
    • praca nad lejkiem sprzedażowym
    • współpraca z agencjami marketingowymi
    • analiza trafiku i zachowań użytkowników na stronie www
    • rozwijanie i kreowanie od podstaw architektury webowej firmy (zarządzanie stroną, publikacja treści, tworzenie nowych funkcjonalności)
    • prowadzenie kampanii: marketing automation, email marketing, social media, Google Ads
    • zarządzanie budżetem
    • ocena, weryfikacja i optymalizacja prowadzonych działań
    • współtworzenie strategii pozycjonowania SEM i SEO
    • współpraca z działem ecommerce w celu optymalizacji strategii digitalowej
    • monitorowanie konkurencji i trendów rynkowych
    • współtworzenie koncepcji wizualnych, treści i działań kampanijnych
    • raportowanie wyników


    Benefity:

    • parking strzeżony, dostęp płatny w cenie wynegocjowanej przez Spółkę 20 zł miesięcznie.
    • praca w nowoczesnym biurze – pomieszczenia są przygotowane do pracy, stanowiska odpowiadają warunkom ergonomii, klimatyzacja
    • inne udogodnienia – spotkania zespołów, świętowanie sukcesów, spotkania integracyjne, do korzystania samochody służbowe, na miejscu Restauracja – Akademia Smaków – pracownik uzyskuje 10% zniżki na obiady i lanche.
    • ubezpieczenie na życie grupowe UNIQA
    • prywatna opieka medyczna MEDICOVER (do wyboru 3 rodzaje pakietów)
    • pakiet sportowy – MEDICOVER SPORT
    3 630 - 4 409 USD

    B2B

    3 112 - 3 890 USD

    Umowa o pracę

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Social Media Ads Specialist

    Social Media Ads Specialist

    Nowa
    ClickMeeting
    Wrocław
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    LinkedIn Ads
    tiktok ads
    Meta Ads
    Nowa
    ASO (Google Play) Specialist

    ASO (Google Play) Specialist

    Nowa
    capital.com
    Warszawa
    SensorTower
    analiza
    App Store Algorithms
    Nowa
    Specjalista ds. Allegro (Junior)

    Specjalista ds. Allegro (Junior)

    Nowa
    1 115 - 1 245 usd
    Agencja Pirk Spark
    Środa Wielkopolska
    dobra organizacja pracy
    digital marketing
    e-commerce
    Nowa
    Specjalista PPC

    Specjalista PPC

    Nowa
    2 334 - 3 112 usd
    314.pl
    Gdynia
    Google Ads
    Google Analytics
    Facebook Ads
    Nowa
    SEM Specialist

    SEM Specialist

    Nowa
    Dentsu Polska
    Warszawa
    Analiza Danych
    Bing Ads
    kontakt z klientem
    Nowa