Oferty
Kierownik Sklepu w placówce Sieci Delfin
Sprzedaż

Kierownik Sklepu w placówce Sieci Delfin

Zator
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Leadership

Microsoft Office

zarządzanie

PC Market

sprzedaż

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Friendly offer

Opis

Sieć Delfin to polski pracodawca z dużym potencjałem rozwojowym. Na mapie mamy już 10 placówek handlowych i szykujemy się na kolejne lokalizacje. Od ponad 20 lat działamy na rynku i oferujemy zatrudnienie dla lokalnej społeczności. Tworzymy zgrane zespoły na placówkach handlowych. Stawiamy na pozytywne relacje w codziennej pracy. Na każdym kroku dzielimy się wiedzą branżową i dobrymi praktykami. Dołącz do nas!


👉 Stanowisko: KIEROWNIK SKLEPU w placówce Sieci Delfin

wynagrodzenie - (min. 5300 - 7500 zł brutto/miesięczne); uop

praca w godzinach: 08:00-16:00 od poniedziałku do piątku, stacjonarna



NASZE OCZEKIWANIA:

  • umiejętne zarządzanie placówką spożywczą oraz pracownikami - zgodnie z prawem i standardami firmy,
  • staranne wykonywanie czynności administracyjnych, związanych z działalnością sklepu (back office),
  • zapewnienie profesjonalnej obsługi Klienta na najwyższym poziomie,
  • profesjonalne delegowanie zadań dla zespołu pracowników,
  • ścisła współpraca z osobami zarządzającymi sprzedażą, biurami oraz z Zarządem Spółki.



SZUKAMY KOGOŚ, KTO:


- dysponuje min. 3-letnim doświadczeniem w pracy na placówce handlowej (branża spożywcza) - warunek konieczny,

- orientuje się i lubi pracować z planami oraz ma wiedzę z tematyki zarządzania towarami,

- wie jak zmotywować do działania swoich współpracowników i utrzymać motywację na odpowiednim poziomie,

- posiada zdolności liderskie oraz umiejętności pracy w zespole,

- potrafi wykazać się zaangażowaniem i dążeniem do realizacji wyznaczonego celu.



POSZUKIWANIE KWALIFIKACJE I UMIEJĘTNOŚCI:


- minimum wykształcenie średnie,

- znajomość programu użytkowego do zamawiania towaru (np. PC Market),

- podstawowa znajomość pakietu MS Office (MS Excel, Word) oraz obsługa urządzeń biurowych,

prawo jazdy kat. B,

- wysoki poziom kultury osobistej,

- pozytywne usposobienie,

- umiejętność budowania relacji w życzliwej atmosferze,

- odpowiedzialna postawa i zaangażowanie w rozwój organizacji,

- godne reprezentowanie firmy i dbanie o wizerunek pracodawcy.



PAKIET NA START:


- umowa o pracę od pierwszego dnia,

- praca w polskiej firmie z tradycjami,

- atrakcyjne zarobki: wynagrodzenie + premie, ciekawe programy motywacyjne,

- benefity: upominki świąteczne, paczki okolicznościowe, karta Multisport, dodatkowe ubezpieczenie,

- profesjonalne wprowadzenie w zakres obowiązków na każdym etapie zatrudnienia + wsparcie dedykowanego opiekuna,

- możliwość udziału w programach rozwojowych: ABC Kierownika, warsztaty rozwojowe z komunikacji i zarządzania kapitałem ludzkim.


Zapraszamy do współpracy.

Porozmawiajmy o nowych możliwościach na Twój rozwój w naszej organizacji.

Czekamy na zgłoszenia.


Etapy rekrutacji:

1. Telefoniczny kontakt rekruterki Magdy i krótki wywiad.

2. Spotkanie osobiste z Koordynatorem ds. Sieci w siedzibie firmy w Nowej Wsi (koło Kęt).

3. Informacja zwrotna dla kandydata: zaproszenie do współpracy lub podziękowanie za udział w rekrutacji.


Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.


Sprawdź podobne oferty pracy

Client Partner

Nowa
14 400 - 20 000 pln
Netguru
Poznań
, Praca zdalna
Zdalnie
sprzedaż
empatia
język angielski
Nowa

Konsultant telefoniczny

Nowa
5 416 pln
BlueSky System Sp. z o.o.
Poznań
, Praca zdalna
Zdalnie
sprzedaż
google docs
Nowa

IT Sales Account Manager

Nowa
Aptean
Wrocław
IT industry
organization skills
account management
Nowa

Przedstawiciel Handlowy

Nowa
6 000 - 9 000 pln
4BABY Sp z o.o.
Lublin
prawo jazdy kat. B
sprzedaż
Nowa

Doradca klienta - salon samochodów używanych premium

Nowa
4 300 - 9 000 pln
Agawa Smart
Warszawa
CRM
B2B
prawo jazdy
Nowa