SmartYou to grupa pasjonatów marketingu, specjalizujących się w ruchu płatnym, gdzie pomagamy Klientom w osiąganiu kolejnych kamieni milowych w generowaniu sprzedaży online. Robimy to przy pomocy kanałów PPC takich jak Google Ads, Meta czy Microsoft Ads, które prowadzimy zgodnie z autorską metodą #zero-waste, zabezpieczając budżety reklamowe naszych Klientów przed marnotrawstwem. Pochwalić możemy się również nagrodami branżowymi, wyróżniającymi naszą pracę na tle agencji z całej Europy.
Dla wielu agencji ruch płatny to dodatek – dla nas to fundament naszej działalności. Masz więc pewność, że ten temat traktujemy poważnie, a gromadzony know-how przekuwamy w sukces i zadowolenie naszych Klientów. Jeśli lubisz wyzwania, masz za sobą projekty z których jesteś dumny/a oraz chcesz otoczyć się ludźmi, którzy tak jak Ty specjalizują się w paid search - czekamy na Ciebie.
Gwarantujemy pełne zaangażowanie z naszej strony, wzajemną konfrontację pomysłów, obustronną, konstruktywną krytykę i granie do tej samej bramki. U nas masz zapewnione ciekawe i różnorodne projekty, prawdziwe wsparcie koleżanek i kolegów z drużyny oraz ciągłą dawkę nowej wiedzy. Chcesz nas bliżej poznać? Sprawdź jak wygląda w naszej firmie proces onboardingu.
Gwarantujemy, że:
- Pracujesz w środowisku, gdzie PPC jest na pierwszym miejscu.
- Skupiasz się na kampaniach, a pierwszą linię kontaktu z Klientem obsługują account managerzy.
- Pracujesz szybciej i efektywniej korzystając z zestawu SmartSkryptów, które automatyzują powtarzalne i mechaniczne czynności w Twojej pracy oraz powiadamiają Cię o wydarzeniach na kontach, które wymagają głębszej analizy.
- Poznajesz gwarancję zero-waste w PPC oraz rozwijasz ją wspólnie z nami.
- Korzystasz z budżetu na szkolenia i masz do dyspozycji Multisport, Medicover i inne benefity.
- Decydujesz, jak chcesz z nami współpracować – zdalnie lub hybrydowo (Wrocław).
- Wybierasz umowę o pracę lub kontrakt B2B - co preferujesz.
- Otrzymujesz wynagrodzenie w przedziale 6 200 – 9 000 brutto (UoP) lub 7 400 – 10 800 zł netto (B2B) oraz rozmawiamy o rozwoju Twojego stanowiska.
Liczymy, że będziesz:
- Poprawiać wyniki Klientów w kampaniach Google Ads, dbając o dotrzymanie gwarancji zero-waste.
- Strategicznie podchodzić do paid search, analizując, co, kiedy i w jaki sposób wdrażać, aby osiągnąć jak najlepszy rezultat oraz uważnie analizować dane – z Google Ads, Google Analytics oraz innych dostępnych źródeł, aby jeszcze bardziej poprawiać efekty prowadzonych działań.
- Śledzić zmiany w branży, umiejętnie wykorzystywać nowe rozwiązania w kampaniach, które będą w Twoich rękach.
- Rozwijać wspólnie z nami gwarancję zero-waste.
- Swobodnie czerpać wiedzę z branżowych materiałów anglojęzycznych i komunikować się mailowo w języku angielskim.
- Z łatwością obsługiwać lub uczyć się obsługi Tag Managera i wizualizacji danych w Looker Studio.
- Tworzyć treści i nadzorować powstawanie kreacji reklamowych, dostosowanych do kampanii i wymagań projektowych.
- Super, jeśli Twoje doświadczenie in-house/agencyjne wynosi minimum 24 miesiące w segmencie performance (masz mniej doświadczenia? pokaż nam, że u Ciebie 1 mies. to jak 3 u kogoś innego!).
Zapewniamy Cię, że:
- Masz realny wpływ na kształt i sposób realizacji zadań – chcemy wspólnie z Tobą określać i rozwijać standardy naszej pracy.
- Sprawdzamy, ile Twojego czasu wymagają projekty, nad którymi pracujesz i próbujemy układać prace tak, abyś mógł zadbać o swój rozwój jako specjalista.
- Stawiamy na dobre relacje w teamie - choć pracujemy zdalnie to nadal mamy sposoby na wypicie wspólnej kawy, “zjedzenie” donuta czy gry zespołowe w każdy piątek. Organizujemy też spotkania i wyjazdy "w realu".
- Wierzymy, że wszystkiego można się nauczyć, a odpowiedni charakter, nastawienie i umiejętność przekuwania pomysłów w czyn stanowią ogromny atut
Jak przebiega rekrutacja?
Jeśli Twoje CV spełni nasze oczekiwania to:
- Patrycja, nasz HR Leader, skontaktuje się z Tobą celem umówienia na pierwszy etap rekrutacji, jakim będzie wstępna rozmowa online. W trakcie rozmowy Patrycja poprosi Ciebie również o wypełnienie krótkiego testu wiedzy.
- Drugim etapem będzie zadanie, które pomoże nam w ocenie Twoich umiejętności. Na tym etapie każdy otrzyma od nas feedback na temat przesłanego rozwiązania.
- Jeśli sprawy pójdą po naszej myśli - zaprosimy Cię na rozmowę, którą przeprowadzi Bartek - Team Leader oraz Maciek - Quality Leader. Omówią oni z Tobą zadanie oraz poruszą rzeczy ważne dla Ciebie oraz dla Nas.
Na koniec możesz spodziewać się oferty lub rzeczowego feedbacku i podziękowania za udział w procesie rekrutacji.
Jeśli Cię przekonaliśmy - czekamy na Twoje zgłoszenie. Prześlij swoją aplikację, wraz z odpowiedzią na pytanie - "Co sprawia, że kampanie stworzone przez Ciebie osiągają lepsze wyniki niż miałaby jedna zbiorcza kampania Performance Max?"