Dla naszego Klienta – międzynarodowego koncernu z branży produktów dla dzieci z szerokim portfolio doskonale rozpoznawalnych marek - poszukujemy ambitnej, kreatywnej i odpowiedzialnej osoby na stanowisko (Junior) Brand Managera.
Zadania:
- Tworzenie i realizacja kompleksowych aktywności marketingowych dedykowanych jednej z kluczowych marek firmy
- Zarządzanie i nadzór nad rozwojem oferty w kategorii produktowej na rynku polskim
- Kontrolowanie polityki cenowej oraz kontrolę kosztów i budżetu dla zarządzanej marki oraz kategorii produktowej
- Wspieranie działań zespołu sprzedaży dedykowanych realizacji celów sprzedażowych
- Przygotowanie i wdrażanie komunikacji marketingowej ATL/BTL/digital
- Analizowanie, monitorowanie i ocena efektów prowadzonych akcji i działań
- Monitorowanie działań konkurencji oraz odpowiednie reagowanie na zmiany sytuacji rynkowej
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe
- Min. 2-3 lata doświadczenia w zarządzaniu produktem i/lub marką w międzynarodowej firmie FMCG
- Znajomość narzędzi oraz metod budowania strategii marketingowych
- Doświadczenie w samodzielnym realizowaniu kompleksowych projektów marketingowych
- Wysokie zdolności analityczne oraz umiejętność trafnego wyciągania wniosków z dostępnych danych rynkowych
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Samodzielność, wysokie zdolności interpersonalne, kreatywność oraz pomysłowość