• Oferty
  • Wszystkie ofertyWarszawaMarketingMarketingStarszy specjalista ds. marketingu
    Starszy specjalista ds. marketingu
    Marketing
    Sweet Gallery

    Starszy specjalista ds. marketingu

    Sweet Gallery

    Warszawa
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Starszy specjalista/Senior
    Forma zatrudnienia
    UoP
    Tryb pracy
    Praca z biura

    Wymagane umiejętności

    marketing
    Google Analytics
    Facebook Ads
    kreatywność

    Mile widziane

    Adobe Photoshop
    fmcg

    Opis stanowiska

    Sweet Gallery sp. z o.o. spółka komandytowa to jedna z największych i najbardziej dynamicznie rozwijających się polskich sieci franczyzowych. W naszej sieci franczyzowej mamy setki punktów gastronomicznych naszych konceptów Lodolandia, Bafra Kebab, Kołacz na Okrągło i SiGelato Lody naturalne. Ich liczba cały czas dynamicznie rośnie i nie zamierzamy zwalniać tempa. Na co dzień prowadzimy różnorodne działania mające na celu realizowanie kampanii reklamowych oraz budowanie wizerunku naszych marek. Dołącz do nas i pracuj wśród doświadczonych specjalistów przy ciekawych projektach.

    Poszukujemy osoby na stanowisko: Starszy specjalista ds. marketingu

    Głównym celem tego stanowiska jest opracowanie i wdrożenie skutecznej strategii marketingowej dla naszych marek, zapewniającej wzrost świadomości marki, zaangażowanie Klientów i osiągnięcie celów biznesowych. 


    Zakres obowiązków:

    • Strategia marketingowa:
    • Opracowanie i implementacja kompleksowych strategii marketingowych dla naszych marek, z uwzględnieniem celów biznesowych firmy i analizy rynku,
    • Określenie targetów, pozycjonowanie marki i budowanie unikalnej wartości,
    • Monitorowanie trendów rynkowych i konkurencji, identyfikowanie nowych możliwości biznesowych.
    • Planowanie i koordynacja:
    • Tworzenie szczegółowych planów marketingowych, zawierających cele, działania, budżety i harmonogramy,
    • Bliska współpraca z Brand Managerem nad realizacją strategii marketingowych,
    • Koordynacja działań marketingowych z innymi działami firmy,
    • Sprawne zarządzanie zadaniami oraz terminami ich realizacji,
    • Umiejętność ustalania priorytetów oraz umiejętność organizacji pracy własnej, zespołu podwykonawców,
    • Przygotowywanie materiałów merchandisingowych i POS (materiały promocyjne do punkty sprzedaży), w tym briefowanie grafika i nadzór nad procesem produkcji,
    • Analiza i raportowanie:
    • Monitorowanie efektywności działań marketingowych za pomocą odpowiednich narzędzi analitycznych,
    • Przygotowywanie regularnych raportów dotyczących osiągniętych wyników i rekomendacji dotyczących optymalizacji działań,
    • Umiejętność logicznego myślenia, analizy danych oraz rozumienie wpływu działań marketingowych na cele biznesowe,
    • Bliska współpraca z Brand Managerem nad realizacją wspólnych celów oraz współpraca z innymi członkami zespołu marketingowego
    • Udział w spotkaniach zespołu i prezentowanie postępów w realizacji projektów,


    Wymagania:

    • Mile widziane wyższe wykształcenie kierunkowe (marketing, zarządzanie, komunikacja społeczna),
    • Gotowość na nowe, czasem nieszablonowe wyzwania, w tym współorganizację eventów i spotkań w z klientami,
    • Zdolność samodzielnej organizacji pracy oraz koordynowania kilku projektów krótko i długoterminowych równolegle (bywa, że pod presją czasu),
    • Kreatywne i zróżnicowane podejście do poszczególnych projektów,
    • Umiejętność realizacji projektów promocyjnych od A do Z,
    • Minimum 2/3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
    • Bardzo dobra znajomość narzędzi marketingowych (Google Analytics, Facebook Ads, itp.),
    • Umiejętność logicznego myślenia, analizy danych oraz rozumienie wpływu działań marketingowych na cele biznesowe,
    • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,
    • Umiejętność ustalania priorytetów oraz umiejętność organizacji pracy własnej oraz zespołu podwykonawców.,
    • Kreatywność i umiejętność myślenia strategicznego.


    Dodatkowe atuty:

    • Doświadczenie w branży gastronomicznej lub FMCG,
    • Umiejętność obsługi programów narzędziowych do zarządzania mediów społecznościowych,
    • Znajomość narzędzi do projektowania graficznego (np. Adobe Photoshop),


    To oferujemy:

    • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
    • Półroczny system premiowy;
    • Przyjazną atmosferę pracy w zespole;
    • Możliwość wielowariantowego rozwoju w strukturach firmy;
    • Szkolenie wdrożeniowe;
    • Prywatną opiekę medyczną Enel-med;
    • Dofinansowanie do Karty MultiSport;
    • Niezbędne narzędzia pracy – służbowy komputer i telefon;
    • W sezonie letnim bezpłatne lody, a w sezonie jesiennym ciepłe i pachnące kołacze :)


    Sprawdź podobne oferty pracy

    Specjalista ds. marketingu

    Specjalista ds. marketingu

    Nowa
    AIC S.A.
    Sopot
    marketing
    copywriting
    Nowa
    Specjalista ds. Allegro (Junior)

    Specjalista ds. Allegro (Junior)

    Nowa
    1 117 - 1 247 usd
    Agencja Pirk Spark
    Mosina
    e-commerce
    digital marketing
    dobra organizacja pracy
    Nowa
    Grafik Komputerowy

    Grafik Komputerowy

    Nowa
    Agro-Sieć Maszyny Sp. z o.o.
    Toruń
    marketing
    kreatywność
    dobra organizacja pracy
    Nowa
    Specjalista ds. Marketplace - Allegro

    Specjalista ds. Marketplace - Allegro

    Nowa
    1 558 - 2 857 usd
    Alpha
    Warszawa
    copywriting
    odpowiedzialność
    e-commerce
    Nowa
    Paid Social Manager

    Paid Social Manager

    Nowa
    Assembly Global
    Warszawa
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    client service experience
    Paid Social
    Angielski
    Nowa