Opis stanowiska:
- Planowanie / wsparcie i realizacja działań marketingowych przy taktycznych działaniach sił sprzedażowych dedykowanych dla klientów wysokich segmentów biznesowych (Large Accounts / Top Accounts)
- Opracowywanie i egzekucja strategii marketingowej dla grupy produktowej (materiały marketingowe i edukacyjne, strategie komunikacyjne wprowadzania produktów na rynek)
- Opracowywanie contentu (treści) do wykorzystania w komunikacji marketingowej (mailingi, artykuły, prezentacje, informacje wewnętrzne, wideo itp.)
- Nawiązywanie kontaktów z mediami, grupami zainteresowania, społecznościami branżowymi celem lepszego i szybszego dotarcia do klientów
- Organizacja eventów, szkoleń, webinarów celem budowania świadomości oferty T-Mobile, edukacji klientów i generowania szans sprzedażowych (leadów)
- Analiza działań marketingowych konkurencji
- Koordynacja i organizacja spotkań dla klientów, udziału w wydarzeniach branżowych
- Współpraca z agencjami reklamowymi i partnerami zewnętrznymi
Wymagania:
- Minimum dwuletnie doświadczenie w zespole marketingowym (na stanowisku koordynatora ds. marketingu lub na stanowisku młodszego specjalisty/specjalisty w dziale marketingu) lub po stronie agencji marketingowej
- Znajomość praktycznego zastosowania narzędzi marketingowych oraz kanałów komunikacji do klienta B2B
- Wymagana umiejętność pracy i realizacji projektów graficznych z wykorzystaniem ogólnodostępnych narzędzi graficznych np. canva; mile widziana obsługa Adobe Premiere Pro
- Wymagana umiejętność tworzenia profesjonalnych prezentacji Power Point
- Wielozadaniowość / Umiejętność pracy nad kilkoma projektami równolegle i z udziałem wielu zespołów
- Samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy własnej / terminowość
- Umiejętności poszukiwania i weryfikowania informacji
- Umiejętności pracy w zespole i efektywna komunikacja
- Wysoka kultura osobista
- Bardzo dobra znajomość języka polskiego i angielskiego
- Gotowość do wyjazdów służbowych
- Zainteresowanie nowymi technologiami
Oferujemy:
T-Mobile Polska to miejsce pracy pełne wzajemnych inspiracji i niezwykłych wyzwań. Działamy odważnie, odpowiadamy za podejmowane decyzje, współpracujemy i eksperymentujemy!
Jeżeli chcesz być na bieżąco z nowinkami ze świata technologii i telekomunikacji i wspierać nasz zespół swoimi kompetencjami i doświadczeniem, dzielić się wiedzą i liczyć na to samo z naszej strony – nie czekaj i dołącz do #MagentaTeam!
Jak wygląda proces rekrutacji?
1. Analiza CV
2. Spotkanie z Rekruterem
3. Spotkanie z Managerem
4. Witaj w T-Mobile :)