• Oferty
  • Wszystkie ofertyWrocławPMBrand Manager
    Brand Manager
    PM
    Tarczyński S.A.

    Brand Manager

    Tarczyński S.A.

    Wrocław
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Specjalista/Mid
    Forma zatrudnienia
    UoP
    Tryb pracy
    Praca z biura

    Wymagane umiejętności

    analiza

    dobra organizacja pracy

    prawo jazdy kat. B

    język angielski

    Mile widziane

    język niemiecki

    Opis stanowiska

    Tarczyński S.A.


    Jesteśmy innowacyjnym producentem wysokiej jakości wędlin, parówek i przekąsek białkowych, a także najpopularniejszą wśród konsumentów marką kabanosów w Polsce, z ponad 78% udziałem rynkowym w tej kategorii.

    Nasze zakłady produkcyjne w Ujeźdźcu Małym (Dolnośląskie), Sowach (Wielkopolskie) oraz w Bielsku Białej (Śląskie) zapewniają, że nasze produkty eksportowane są obecnie do 30 krajów świata na 3 kontynentach, w tym m.in. USA, Niemiec, Wielkiej Brytanii, czy Azji.

    Od ponad 30 lat realizujemy misję naszej rodzinnej firmy, którą jest inspirowanie do mądrego odżywiania, żeby zmieniać życie na lepsze, w myśl idei – JESZ LEPIEJ, ŻYJESZ LEPIEJ.



    Twój zakres obowiązków:

    • Zarządzanie kategorią produktów / liniami produktowymi,
    • Odpowiedzialność za kalendarz działań marketingowych w ramach powierzonego obszaru biznesu tj. planowanie i wprowadzanie na rynek nowości oraz komunikacja,
    • Poszukiwanie i proponowanie rozwiązań dla rozwoju powierzonej kategorii w ramach istniejącej strategii marki – zarówno w celu wzrostu sprzedaży i marży, jak również dla budowy parametrów wizerunkowych,
    • Opracowywanie koncepcji nowych linii produktowych, produktów i opakowań oraz optymalizacja istniejącego portfolio,
    • Określanie krótko- i długoterminowych celów marketingowych dla prowadzonego obszaru marki,
    • Współtworzenie, realizacja i ewaluacja kampanii reklamowych – w tym: tworzenie mediaplanów oraz kreacji we współpracy z agencjami zewnętrznymi i grafikami (dom mediowy, agencje reklamowe i PR),
    • Bieżąca współpraca z zespołem digitalowym,
    • Koordynacja wielofunkcyjnych zespołów pracujących nad wdrożeniem nowych produktów na rynek (technologia, sprzedaż, jakość, produkcja),
    • Przygotowywanie prezentacji na potrzeby spotkań wewnętrznych oraz z klientami,
    • Bieżąca kontrola pozycji rynkowej prowadzonej kategorii, monitorowanie rynku i analiza zachowań konsumentów oraz działań konkurencji,
    • Inicjowanie i nadzór nad badaniami marketingowymi,
    • Prowadzenie analiz w oparciu o dane m.in. Nielsen, Mintel, Omnibus i inne,
    • Współudział w tworzeniu długofalowej strategii wzrostu całej marki i biznesu w Polsce oraz na wybranych rynkach zagranicznych,
    • Planowanie i bieżące rozliczanie budżetu,
    • Raportowanie statusu własnych projektów.



    Nasze wymagania:

    • 2-3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w dziale marketingu w branży FMCG,
    • Gotowość do pracy stacjonarnej w Centrali Firmy - okolice Wrocławia,
    • Wykształcenie wyższe – preferowane kierunki to marketing, socjologia, ekonomia i pokrewne,
    • Wysoko rozwinięte zdolności analityczne, umiejętność strategicznego myślenia i planowania,
    • Doświadczenie w dziedzinie rozwoju nowych produktów i kategorii (NPD; R&D),
    • Zaangażowania, dynamizmu, entuzjazmu i chęci poszukiwania nieszablonowych rozwiązań, usprawnień oraz innowacji,
    • Komunikatywności oraz umiejętności pracy w zespole i przewodzenia zespołom projektowym,
    • Umiejętności jakościowej realizacji celów i zadań w bardzo dynamicznej i wymagającej organizacji,
    • Język angielski na poziomie swobodnej komunikacji,
    • Znaczącym atutem będzie znajomość języka niemieckiego,
    • Mile widziana znajomość technik druku,
    • Otwartość na podróże służbowe,
    • Prawo jazdy kat. B.


    To oferujemy:

    • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
    • Niezbędne narzędzia pracy (w tym samochód służbowy, telefon, laptop),
    • Wsparcie relokacyjne,
    • Realny wpływ na kształtowanie wyników biznesowych jednej z największych polskich marek,
    • Realizacja ciekawych projektów o skali wykraczającej poza granice Polski,
    • Dostęp do pełnego spectrum narzędzi pracy marketingowca,
    • Ciekawa, pełna wyzwań praca w przyjaznym zespole,
    • Pakiet świadczeń pozapłacowych, w tym: prywatną opiekę medyczną, możliwość dołączenia do programu Multisport, szkolenia i udział w konferencjach, ubezpieczenie grupowe, bony świąteczne i inne świadczenia socjalne, bezpłatne posiłki dla pracowników.

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Project Manager

    Project Manager

    Nowa
    3 117 - 4 156 usd
    Blazity
    Wrocław
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    Client-oriented
    Jira
    product-focused mindset
    Nowa
    Program Manager

    Program Manager

    Nowa
    Callstack
    Wrocław
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    Jira
    SAFe
    Agile
    Nowa
    Product Manager

    Product Manager

    Nowa
    6 493 - 8 571 usd
    Bolt
    Kraków
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    user experience
    project management
    product management
    Nowa
    🏆Project Manager działu digital🏆

    🏆Project Manager działu digital🏆

    Nowa
    Cityboard Media
    Warszawa
    samodzielność
    digital marketing
    project management
    Nowa
    Product Manager – Elektronika i Mikromobilność

    Product Manager – Elektronika i Mikromobilność

    Nowa
    Barel Poland
    Kraków
    dobra organizacja pracy
    analiza
    Microsoft Office Excel
    Nowa