• Oferty
  • Wszystkie ofertyKatowiceSupportMenedżer ds. Jakości i Szkoleń z j. niemieckim
    Menedżer ds. Jakości i Szkoleń z j. niemieckim
    new
    Support
    Teleperformance Polska

    Menedżer ds. Jakości i Szkoleń z j. niemieckim

    Teleperformance Polska

    Katowice
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Manager/C-level
    Forma zatrudnienia
    UoP
    Tryb pracy
    Praca z biura
    Teleperformance Polska

    Teleperformance Polska

    Teleperformance to światowy lider w zakresie spersonalizowanej i wielokanałowej obsługi oraz zarządzania relacjami z klientem. Mamy oddziały w ponad 100 krajach, mówimy w ponad 300 językach - każdego dnia łączymy najbardziej znane marki z ich klientami. W Polsce działamy już od 25 lat.

    Zobacz profil pracodawcy

    Wymagane umiejętności

    polski

    język niemiecki

    język angielski

    Opis stanowiska

    Rekrutacja zdalna

    Poszukujemy osoby na stanowisko, które będzie odpowiedzialne za skuteczne zarządzanie zespołem Specjalistów ds. Jakości i Trenerów, dbając o utrzymanie najwyższych standardów i efektywności operacyjnej. Jeśli biegle posługujesz się językiem polskim, angielskim i niemieckim, a także posiadasz umiejętności w zakresie optymalizacji procesów – czekamy na Twoją aplikację!


    Przeczytaj szczegóły i dołącz do naszego zespołu w Katowicach.


    Zadania:

    • Skuteczne zarządzanie zespołem Specjalistów ds. Jakości oraz Trenerów, z naciskiem na osiąganie wysokiej wydajności i jakości pracy.
    • Zapewnienie utrzymania i ciągłego doskonalenia standardów jakości w organizacji, zgodnie z wymaganiami klienta.
    • Reprezentowanie firmy podczas cyklicznych i kompleksowych audytów prowadzonych przez klienta, zapewniając zgodność z wymaganiami oraz najwyższy poziom usług.
    • Inicjowanie, wdrażanie i monitorowanie programów BEST QA oraz BEST T&D, w ścisłej zgodności z kulturą i standardami firmy.
    • Efektywna współpraca z działami Operacyjnym i Rekrutacją w celu zapewnienia spójności i realizacji strategicznych celów organizacji.
    • Realizacja kluczowych wskaźników wydajności (KPI) projektowych, dążąc do optymalizacji procesów i maksymalizacji efektywności.
    • Reprezentowanie firmy na spotkaniach z klientem i zespołem globalnym, dbając o rozwój i utrzymanie profesjonalnych relacji.
    • Analiza danych i wskaźników wydajności, aby identyfikować obszary wymagające poprawy oraz rekomendować działania naprawcze.


    Wymagania:

    • Gotowość do pracy z biura w Katowicach na cały etat.
    • Biegła znajomość języka polskiego i angielskiego.
    • Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2.
    • Wysoce rozwinięte umiejętności negocjacyjne oraz zdolność do asertywnego zarządzania zespołem.
    • Mile widziane certyfikaty Lean 6 Sigma (żółty lub zielony pas) lub COPC, które potwierdzają zaawansowaną znajomość standardów jakości i procesów optymalizacyjnych.


    Rekrutację prowadzimy zdalnie. Jeśli Twoja kandydatura zostanie wybrana- w pierwszym kroku zadzwonimy aby omówić warunki potencjalnej współpracy.



    Aplikuj już dziś.

    Sprawdź podobne oferty pracy

    New Business Account Manager

    New Business Account Manager

    Nowa
    1 914 - 2 730 usd
    Bluerank
    Łódź
    Marketing Internetowy
    negocjacje
    display ads
    Nowa
    IT POS System Administrator

    IT POS System Administrator

    Nowa
    AmRest
    Częstochowa
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    Dynamics 365
    język angielski
    Azure
    Nowa
    Client Partner

    Client Partner

    Nowa
    Assembly Digital Commerce
    Nowy Dwór Mazowiecki
    obsługa klienta
    znajomość branży
    język angielski
    Nowa
    Doradca klienta e-commerce

    Doradca klienta e-commerce

    Nowa
    autoDNA
    Łódź
    język angielski
    obsługa klienta
    komunikatywność
    Nowa
    Konsultant/ka ds. obsługi klienta sieci handlowej - dział reklamacji 📑 start 23.09

    Konsultant/ka ds. obsługi klienta sieci handlowej - dział reklamacji 📑 start 23.09

    Nowa
    874 - 1 224 usd
    APS
    Poznań
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    obsługa klienta
    Nowa