Trident BMC Sp. z o.o. to międzynarodowa firma, świadcząca usługi inżynierskie, wykonawcze i serwisowe dla najbardziej znanych armatorów, stoczni i klientów offshore z całego świata. Dostarczamy rozwiązania w zakresie wnętrz statków, systemów okrętowych, rozwiązań elektromechanicznych oraz automatyki i sterowania.
Specjalista/Specjalistka ds. Zakupów
Opis stanowiska:
- składanie zapytań ofertowych i wybór dostawców,
- uzgadnianie warunków handlowych - negocjacje z dostawcami,
- składanie zamówień,
- podpisywanie umów,
- administracja zamówień w systemie ERP,
- kontrola terminowości zamówień i dostaw,
- prowadzenie reklamacji u dostawców,
- udział w spotkaniach biznesowych z kontrahentami,
- analizowanie rynku i wdrażanie nowych dostawców,
- zarządzanie dostawcami (kwalifikacja i ocena),
- aktywna współpraca z pozostałymi działami w celu planowania i realizowania zakupów w ramach projektów.
Wymagania:
- wykształcenie średnie techniczne lub wyższe w obszarze zakupów, handlu zagranicznego, ekonomii, zarządzania lub pokrewnych,
- mile widziane wykształcenie wyższe techniczne,
- doświadczenie w dziale zakupów lub/i branży stoczniowej,
- elastyczność i otwartość na nowe zadania,
- dokładność i terminowość,
- znajomość pakietu MS Office,
- język angielski minimum na poziomie B2.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- możliwość pracy zdalnej i elastycznego czasu pracy,
- ciekawe wyzwania,
- możliwość rozwoju w międzynarodowej korporacji o ugruntowanej pozycji na rynku,
- przyjazną i wspierającą atmosferę pracy w inspirującym i dobrze zgranym zespole,
- koszyk benefitów (m.in. pizza day, możliwość skorzystania z karty sportowej, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia grupowego)