UNIQLO to wiodąca marka Fast Retailing Group, trzeciego co do wielkości sprzedawcy odzieży na świecie. Szanujemy indywidualność i styl życia wszystkich klientów i jesteśmy dumni z tworzenia wysokiej jakości, trwałej, innowacyjnej odzieży w przystępnej cenie.
Aktualnie poszukujemy Administratora Sklepu, który będzie odgrywał ważną rolę we wspieraniu naszego zespołu w zadaniach administracyjnych w sklepie i administracji personalnej.
Z niecierpliwością czekamy na Twoją aplikację i rozpoczęcie wspólnej podróży z Uniqlo!
Co oferujemy?
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Umowę o pracę na pełen etat w stałych godzinach pracy
- Pracę w dynamicznym, zaangażowanym i kreatywnym zespole
- Możliwość rozwoju w obszarach związanych z rekrutacją, EB, CSR
- Konkurencyjne wynagrodzenie i pakiet świadczeń pracowniczych, w tym zniżki dla pracowników, opieka medyczna, uniform - odzież Uniqlo, e-learningowe kursy językowe
Jakie będą Twoje obowiązki?
Administracja sklepu
- Utrzymanie porządku i doskonałej organizacji w miejscu pracy- przestrzeń biurowa, zaplecze, pokój socjalny, tablice ogłoszeń
- Rejestrowanie i śledzenie wszystkich kwestii związanych z utrzymaniem sklepu od strony administracyjnej (zaopatrzenie w materiały biurowe, spożywcze i środki czystości, poczta przychodząca, wychodząca, tematy księgowe)
- Przeprowadzanie wszystkich kontroli inwentaryzacyjnych i zamawianie dostaw stacjonarnych, sprzętu itp.
- Nawiązywanie współpracy z zewnętrznymi dostawcami usług
- Rekrutacja stanowisk sklepowych
Administracja personalna
- Bycie pierwszym punktem kontaktu dla rutynowych zapytań pracowników
- Zarządzanie i sprawdzanie czasu pracy i obecności
- Aktualizowanie systemów HR i dokumentacji pracowniczej: Nowi pracownicy, odejścia, zmiany umów, transfery
- Przygotowywanie i utrzymywanie wszystkich dokumentów pracowniczych
- Przekazywanie dokumentacji pracowników do listy płac
- Organizowanie rozmów kwalifikacyjnych i obsługa procesu przekazywania informacji zwrotnych
- Prowadzenie onboardingu od strony dokumentacji pracowniczej
- Administracja benefitów
Administracja finansowa
- Przygotowywanie danych do umów z dostawcami zewnętrznymi
- Obsługa systemu rejestracji dostawców zewnętrznych
Profil Kandydata:
- Dobra znajomość języka angielskiego i polskiego w mowie i piśmie
- Doskonałe umiejętności interpersonalne i umiejętność budowania relacji na wszystkich poziomach
- Organizacja pracy własnej i zdolność do ustalania priorytetów
- Umiejętność obsługi komputera - pakiet Office
- Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w retailu i na stanowiskach związanych z Administracją sklepu/Administracją personalną/Recepcją
Aplikuj przesyłając swoje CV. Wybrani kandydaci zostanę zaproszeni na spotkanie stacjonarnie lub online.