• Oferty
  • Wszystkie ofertyWarszawaPraca biurowaAdministrator sklepu
    Administrator sklepu
    Praca biurowa
    UNIQLO

    Administrator sklepu

    UNIQLO

    Warszawa
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Specjalista/Mid
    Forma zatrudnienia
    UoP
    Tryb pracy
    Praca z biura

    Wymagane umiejętności

    język angielski

    dobra organizacja pracy

    Microsoft Office

    Opis stanowiska

    UNIQLO to wiodąca marka Fast Retailing Group, trzeciego co do wielkości sprzedawcy odzieży na świecie. Szanujemy indywidualność i styl życia wszystkich klientów i jesteśmy dumni z tworzenia wysokiej jakości, trwałej, innowacyjnej odzieży w przystępnej cenie.

    Aktualnie poszukujemy Administratora Sklepu, który będzie odgrywał ważną rolę we wspieraniu naszego zespołu w zadaniach administracyjnych w sklepie i administracji personalnej.

    Z niecierpliwością czekamy na Twoją aplikację i rozpoczęcie wspólnej podróży z Uniqlo!

    Co oferujemy?

    • Atrakcyjne wynagrodzenie 
    • Umowę o pracę na pełen etat w stałych godzinach pracy
    • Pracę w dynamicznym, zaangażowanym i kreatywnym zespole
    • Możliwość rozwoju w obszarach związanych z rekrutacją, EB, CSR
    • Konkurencyjne wynagrodzenie i pakiet świadczeń pracowniczych, w tym zniżki dla pracowników, opieka medyczna, uniform - odzież Uniqlo, e-learningowe kursy językowe  

    Jakie będą Twoje obowiązki?

    Administracja sklepu

    • Utrzymanie porządku i doskonałej organizacji w miejscu pracy- przestrzeń biurowa, zaplecze, pokój socjalny, tablice ogłoszeń
    • Rejestrowanie i śledzenie wszystkich kwestii związanych z utrzymaniem sklepu od strony administracyjnej (zaopatrzenie w materiały biurowe, spożywcze i środki czystości, poczta przychodząca, wychodząca, tematy księgowe)
    • Przeprowadzanie wszystkich kontroli inwentaryzacyjnych i zamawianie dostaw stacjonarnych, sprzętu itp.
    • Nawiązywanie współpracy z zewnętrznymi dostawcami usług
    • Rekrutacja stanowisk sklepowych

    Administracja personalna

    • Bycie pierwszym punktem kontaktu dla rutynowych zapytań pracowników
    • Zarządzanie i sprawdzanie czasu pracy i obecności
    • Aktualizowanie systemów HR i dokumentacji pracowniczej: Nowi pracownicy, odejścia, zmiany umów, transfery
    • Przygotowywanie i utrzymywanie wszystkich dokumentów pracowniczych
    • Przekazywanie dokumentacji pracowników do listy płac
    • Organizowanie rozmów kwalifikacyjnych i obsługa procesu przekazywania informacji zwrotnych
    • Prowadzenie onboardingu od strony dokumentacji pracowniczej
    • Administracja benefitów

    Administracja finansowa

    • Przygotowywanie danych do umów z dostawcami zewnętrznymi 
    • Obsługa systemu rejestracji dostawców zewnętrznych

    Profil Kandydata:

    • Dobra znajomość języka angielskiego i polskiego w mowie i piśmie
    • Doskonałe umiejętności interpersonalne i umiejętność budowania relacji na wszystkich poziomach
    • Organizacja pracy własnej i zdolność do ustalania priorytetów 
    • Umiejętność obsługi komputera - pakiet Office
    • Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w retailu i na stanowiskach związanych z Administracją sklepu/Administracją personalną/Recepcją

    Aplikuj przesyłając swoje CV. Wybrani kandydaci zostanę zaproszeni na spotkanie stacjonarnie lub online.

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta - Kosmetolog / Dietetyk

    Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta - Kosmetolog / Dietetyk

    Nowa
    1 426 - 1 556 usd
    Carein Sp. z o.o.
    Poznań
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    Obsługa czatu
    obsługa infolinii
    Nowa
    Asystent / Asystentka w Dziale Realizacji

    Asystent / Asystentka w Dziale Realizacji

    Nowa
    EL-LOGIC GRZEGORZ KULAWIK
    Wolbrom
    Microsoft Office Excel
    Logiczne myślenie
    prawo jazdy kat. B
    Nowa
    Doradca Klienta B2B

    Doradca Klienta B2B

    Nowa
    1 271 - 1 686 usd
    ConnectPro
    Warszawa
    elastyczność
    samodzielność
    status studenta
    Nowa
    Executive Coordinator

    Executive Coordinator

    Nowa
    Eryk Sp. z o.o.
    Szczecin
    język angielski
    Microsoft Office
    empatia
    Nowa
    Office Coordinator

    Office Coordinator

    Nowa
    1 686 - 1 815 usd
    Evolution
    Warszawa
    język angielski
    polski
    Microsoft Office Excel
    Nowa