Rekrutację prowadzi Agencja Zatrudnienia Unique People o numerze 15946, spółka wchodząca w skład grupy CCIG Group.
CCIG GROUP to największa firma w branży Call i Contact Center w Polsce.
Oto oferta pracy stworzona dla Ciebie! Aktualnie poszukujemy osób posługujących się j.słowackim do Obsługi Czatu Klienta przy projekcie szybko rozwijającego się sklepu internetowego. Zrób krok w kierunku swojej kariery i dołącz do nas już dziś!
Specjalista ds. Obsługi Czatu z j.słowackim
Miejsce pracy: Warszawa
Twoje zadania:
- Udzielanie odpowiedzi na pytania Klientów na czacie w j.słowackim,
- Wsparcie Klienta na każdym etapie zakupu,
- Przyjmowanie i procesowanie zwrotów oraz reklamacji,
- Dbanie o jak najwyższą jakość obsługi.
Wymagania:
- Znajomość języka słowackiego na poziomie min. B2 lub wyższym,
- Znajomość języka polskiego lub angielskiego na poziomie min. B2 lub wyższym (niezbędne do wzięcia udziału w szkoleniu),
- Umiejętność szybkiego pisania,
- Gotowość do pracy zmianowej - projekt pracuje 24/7, oczekujemy minimum 120h miesięcznie,
- Umiejętność precyzyjnego i przejrzystego formułowania wypowiedzi w formie pisemnej,
- Wysoka kultura osobista.
Mile widziane doświadczenie w pracy z Klientem.
Oferujemy w zamian:
- Gwarantowaną stawkę za każdą godzinę,
- Pakiet wdrożeniowy, który pozwoli Ci w pełni samodzielnie realizować zlecone zadania,
- Rozwojową pracę w międzynarodowym zespole;
- Wsparcie trenerów oraz doświadczonego zespołu;
- Możliwość awansu i rozwoju w strukturach CCIG Group;
- Możliwość dofinansowania dodatkowych benefitów tj.: Karta Multisport, Pakiet Medyczny, Ubezpieczenie na Życie;
- Przyjazne i pełne szacunku miejsce pracy,
- Owocowe czwartki;
- Dostęp do biblioteczki, sali relaksu oraz karty rabatowej.