Ahoj!
Rozglądasz się, gdzie by tu przycumować? Zostań częścią załogi Mobile Vikings – społecznościowego operatora komórkowego z Wrocławia.
Płyniemy pod prąd już dobrych 10 lat, a razem z nami ponad 120 000 Vikingów. Do zespołu Awesomeness (serio, tak się nazywamy, bo marketing brzmi nudno) szukamy ogarniacza od copywritingu i nawiązywania relacji – z mediami i naszymi Vikingami.
Twoje pióro jest ostre jak topór i szybkie jak strzała? Nie lejesz wody, tylko piszesz teksty strategiczne i umiesz pracować z briefem? Masz burzę pomysłów w mózgu na kreatywne kampanie? A do tego lubisz pracę z ludźmi i nie masz oporu przed wyjściem zza biurka?
Ślij CV z portfolio – chyżo!
Twoje obowiązki:
- copywriting, m.in. treści do kampanii Meta i Google Ads, notki prasowe, artykuły blogowe, eksperckie i sponsorowane, scenariusze video, hasła reklamowe, infografiki, content na www, microcopy, komunikacja wewnętrzna;
- wsparcie w przygotowywaniu konceptów do kampanii 360°;
- współorganizacja akcji guerilla marketingowych;
- przygotowywanie z grafikami kompletu materiałów wizualnych;
- nawiązywanie partnerstw budujących wizerunek brandu;
- media relations;
- monitoring mediów, konkurencji i analiza skuteczności działań;
- współpraca z innymi działami, freelancerami i dostawcami usług.
Nasze wymagania:
- kilkuletnie doświadczenie w obszarze copywritingu / content marketingu / PR;
- umiejętność tworzenia angażujących treści wpisujących się w strategię marki, tone of voice i specyfikę danego medium;
- znajomość narzędzi do tworzenia i publikowania contentu (np. WhitePress, Figma);
- podstawowa znajomość zasad UX;
- otwartość, etyka pracy i szacunek do współpracowników;
- wysokie umiejętności interpersonalne i wychodzenie z inicjatywą.
Mile widziane:
- wykształcenie kierunkowe (komunikacja, creative writing, marketing, PR);
- copywriting w języku angielskim;
- własna sieć kontaktów z mediami;
- doświadczenie w organizacji eventów;
- podstawowa znajomość Google Analitycs 4;
- znajomość narzędzi AI wspomagających tworzenie contentu;
- znajomość zasad i umiejętność optymalizacji treści pod SEO.
Co znajdzie się w Twoim kufrze:
- umowa o pracę lub B2B (umowa o pracę z wynagrodzeniem 7000 - 8000 brutto albo umowa B2B z wynagrodzeniem 8000-9000 netto);
- UoP: praca w systemie hybrydowym (3 dni z biura + 2 dni home office), start między godz. 8 a 10;
- wygodna lokalizacja biura – Grunwaldzki Center, 13. piętro z panoramą Wrocławia;
- porządny sprzęt do pracy - Dell lub Macbook
- firmowa biblioteczka, kursy i szkolenia;
- zniżki do Viking Store’a na rogate ciuchy i gadżety;
- karta SIM lub eSIM za free opłacana co miesiąc;
- MultiSport i opieka medyczna;
- inicjatywy pracownicze i zgrana ekipa, z którą chce się pracować, a po pracy trunkować, podróżować albo tarzać się w błocie (co kto lubi).
Jak wygląda proces rekrutacji na łajbę Vikingów?
1. Wyślij CV z portfolio (jako link lub załącznik), w którym znajdzie się min. 5 tekstów przeznaczonych do różnych kanałów (np. notka prasowa, artykuł blogowy, mailing, artykuł sponsorowany, scenariusz video) oraz napisz, z jakiej kampanii jesteś najbardziej dumny/-a i dlaczego.
Zaznacz, w jakich obszarach wymienionych w obowiązkach czujesz się najmocniej.
2. Damy znać, czy jesteśmy sobie pisani w gwiazdach. Jeśli tak – zadzwonimy do Ciebie, by wprowadzić Cię w pozytywny vibe sieci ludzi, nie numerów i trochę pogadać o wspólnych oczekiwaniach.
3. Jak zaiskrzy, dostaniesz zadanie rekrutacyjne, aby ocenić Twoje skille i „vikingowość”.
4. Zaprosimy Cię do biura na pogawędkę przy kawie i jeśli runy nadal nam będą sprzyjać – dostaniesz wkrótce wezwanie na pokład, a my przygotujemy się do godnego powitania.