5 dyrektorów marketingu otrzymało od Spotify swoje piosenki!

5 dyrektorów marketingu otrzymało od Spotify swoje piosenki!

Kampania „A Song for every CMO” ma na celu podkreślenie, jakim uznaniem Spotify darzy swoich najbardziej rozpoznawalnych klientów. W tym celu stworzono 5 piosenek (po 1 dla każdego dyrektora marketingu).

Do każdego z utworów platforma podeszła indywidualnie, tworząc spersonalizowany tytuł, okładkę oraz przede wszystkim tekst. Każda piosenka jest też z innego gatunku muzycznego. Utwory muzyczne zostały zadedykowane takim osobom, jak:

  • Zena Arnold z Kimberly-Clark
  • Rachel Ferdinando z Frito-Lay,
  • Jessica Jensen z Indeed,
  • Lara Balazs z Intuit,
  • Norman de Greve z CVS.

Utwory, które Spotify stworzył dla 5 dyrektorów marketingu, zostały opracowane z kompozytorem Wattem White i agencją FCB New York. W tekstach odniesiono się do m.in. sukcesów danej firmy na rynku.

Platforma też wie, że to właśnie dyrektorzy marketingu w tych trudnych czasach niejednokrotnie nieśli na barkach ciężar swoich zespołów, przeprowadzając m.in. trudne rozmowy, dlatego chciała ich szczególnie uhonorować.

Zobaczcie także: Wyszukiwarka Instagrama – jak działa i co niebawem się zmieni?

Jak podziękować klientom za owocną współpracę? – kampania Spotify

Dlaczego zdecydowano się akurat na taki sposób docenienia klientów? Dochody Spotify w ostatnim roku wzrosły o 110%, co zdradziła Sarah Kiefer, dyrektor marketingu platformy. Znaczący wpływ na to miały podcasty takich osobistości, jak Barack Obama.

Takie wyniki można oczywiście uczcić na tradycyjnych obiadach czy kolacjach z klientami, ale też dla wielu nadal większe spotkania są trudne do zorganizowania ze względu na pandemię, a Spotify podeszło do tego kreatywnie. Platforma w końcu słynie z muzyki, dlatego wykorzystała swój potencjał i doceniła dyrektorów marketingu za pomocą dźwięków, które są też doskonałym narzędziem do wykorzystywania podczas angażujących kampanii.

To wielka strata, gdy traktujemy dźwięk po prostu jako radio. „A Song For Every CMO” stara się pokazać marketerom, jak zabawna i skuteczna może być ta platforma, jak ich przekaz może być dostosowany do odbiorców i jak może w nowy sposób łączyć muzykę i kreatywność  – mówi Michael Aimette , wicedyrektor kreatywny w FCB New York.

Co więcej, Spotify twierdzi, że wyda więcej takich utworów.

Co sądzicie o pomyśle platformy? Dla nas to strzał w 10! 🚀


Więcej tekstów w tematyce marketingu tutaj.

Źródło informacji: Adweek.com

Źródło zdjęcia głównego: Unsplash@Alexander Shatov

 

📢 Zapraszamy także do naszych grup:
NOWA! Praca: Project Manager, Product Owner  https://bit.ly/2Whg3QN
 Social Media Jobs  https://bit.ly/2GB5MXs
 Advertising/PR Jobs  https://bit.ly/1Puw3z5
 Marketing – Pierwsza Praca  https://bit.ly/2F6uQU3
 Rocket Jobs > 10K  https://bit.ly/2AkLuMn
 Sprzedaż cała Polska  https://bit.ly/2RMpMIG
 Design cała Polska  https://bit.ly/2JOIkFI
 Marketing, e-commerce, SEO/SEM  http://bit.ly/32uFhsq
 Rocket Community  https://bit.ly/2PQofkI

🚀 na nasz fanpage:
https://www.facebook.com/RocketJobsPolska

💪 na naszego LinkedIna:
 https://www.linkedin.com/company/rocket-jobs

😎 oraz na naszego Instagrama:
 https://www.instagram.com/rocketjobspolska

Starszy redaktor projektĂłw specjalnych w Burda Media Polska

Redaktor naczelna RocketSpace.pl w latach 2021-2022.

Reklama pracy dla kierowcy

Czytaj także

Komentarze

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Informacje zwrotne w tekście
Zobacz wszystkie komentarze