5 dyrektorów marketingu otrzymało od Spotify swoje piosenki!
Kampania „A Song for every CMO” ma na celu podkreślenie, jakim uznaniem Spotify darzy swoich najbardziej rozpoznawalnych klientów. W tym celu stworzono 5 piosenek (po 1 dla każdego dyrektora marketingu).
Do każdego z utworów platforma podeszła indywidualnie, tworząc spersonalizowany tytuł, okładkę oraz przede wszystkim tekst. Każda piosenka jest też z innego gatunku muzycznego. Utwory muzyczne zostały zadedykowane takim osobom, jak:
- Zena Arnold z Kimberly-Clark
- Rachel Ferdinando z Frito-Lay,
- Jessica Jensen z Indeed,
- Lara Balazs z Intuit,
- Norman de Greve z CVS.
Utwory, które Spotify stworzył dla 5 dyrektorów marketingu, zostały opracowane z kompozytorem Wattem White i agencją FCB New York. W tekstach odniesiono się do m.in. sukcesów danej firmy na rynku.
Platforma też wie, że to właśnie dyrektorzy marketingu w tych trudnych czasach niejednokrotnie nieśli na barkach ciężar swoich zespołów, przeprowadzając m.in. trudne rozmowy, dlatego chciała ich szczególnie uhonorować.
Zobaczcie także: Wyszukiwarka Instagrama – jak działa i co niebawem się zmieni?
Jak podziękować klientom za owocną współpracę? – kampania Spotify
Dlaczego zdecydowano się akurat na taki sposób docenienia klientów? Dochody Spotify w ostatnim roku wzrosły o 110%, co zdradziła Sarah Kiefer, dyrektor marketingu platformy. Znaczący wpływ na to miały podcasty takich osobistości, jak Barack Obama.
Takie wyniki można oczywiście uczcić na tradycyjnych obiadach czy kolacjach z klientami, ale też dla wielu nadal większe spotkania są trudne do zorganizowania ze względu na pandemię, a Spotify podeszło do tego kreatywnie. Platforma w końcu słynie z muzyki, dlatego wykorzystała swój potencjał i doceniła dyrektorów marketingu za pomocą dźwięków, które są też doskonałym narzędziem do wykorzystywania podczas angażujących kampanii.
To wielka strata, gdy traktujemy dźwięk po prostu jako radio. „A Song For Every CMO” stara się pokazać marketerom, jak zabawna i skuteczna może być ta platforma, jak ich przekaz może być dostosowany do odbiorców i jak może w nowy sposób łączyć muzykę i kreatywność – mówi Michael Aimette , wicedyrektor kreatywny w FCB New York.
Co więcej, Spotify twierdzi, że wyda więcej takich utworów.
Co sądzicie o pomyśle platformy? Dla nas to strzał w 10! 🚀
Więcej tekstów w tematyce marketingu tutaj.
Źródło informacji: Adweek.com
Źródło zdjęcia głównego: Unsplash@Alexander Shatov
📢 Zapraszamy także do naszych grup:
NOWA! ➡ Praca: Project Manager, Product Owner ➡ https://bit.ly/2Whg3QN
➡ Social Media Jobs ➡ https://bit.ly/2GB5MXs
➡ Advertising/PR Jobs ➡ https://bit.ly/1Puw3z5
➡ Marketing – Pierwsza Praca ➡ https://bit.ly/2F6uQU3
➡ Rocket Jobs > 10K ➡ https://bit.ly/2AkLuMn
➡ Sprzedaż cała Polska ➡ https://bit.ly/2RMpMIG
➡ Design cała Polska ➡ https://bit.ly/2JOIkFI
➡ Marketing, e-commerce, SEO/SEM ➡ http://bit.ly/32uFhsq
➡ Rocket Community ➡ https://bit.ly/2PQofkI
🚀 na nasz fanpage:
➡ https://www.facebook.com/RocketJobsPolska
💪 na naszego LinkedIna:
➡ https://www.linkedin.com/company/rocket-jobs
😎 oraz na naszego Instagrama:
➡ https://www.instagram.com/rocketjobspolska
Komentarze