Rocket Jobs Poleca #37
Dziś poznasz nowe narzędzie Google Analytics, przeczytasz o personie marki oraz dowiesz się, jak zintegrować działy marketingu i sprzedaży.
Restaumatic pokaże nam, jak można zarządzać widocznością w Google!
Dzięki Tech-Media poznamy odpowiedź na pytanie, jakie są oczekiwania zakupowe dzisiejszego klienta.
Digital Hill wyjaśnią nam, jak zaplanować architekturę informacji (IA) w sklepie internetowym.
Sempai przedstawią nam Data-Driven Attribution, czyli nowe narzędzie w Google Analytics.
Frogriot opowiedzą nam o personie marki, czyli o archetypie Waszego idealnego klienta.
Tradetracker przygotowali zestawienie 6 powodów, dla których warto wykorzystać unikalny kod rabatowy w Waszej kampanii
Po czym poznać, że na stronie Twojej firmy pozycjonowanie jest robione dobrze? Jeśli chcesz poznać odpowiedź, to zajrzyj do wpisu Brandboosters.
Zastanawiasz się jak zintegrować dobrze dział marketingu i sprzedaży? Nie masz pewności, czy to jest w ogóle możliwe? Nie wiesz jak się do tego zabrać i jakie będą tego skutki? Aby poznać odpowiedzi na te pytania, zajrzyj do artykułu Scorise.
Jak zawsze czekamy w komentarzach na Wasze propozycje co moglibyśmy umieścić w kolejnym zestawieniu!
Komentarze