Rocket Jobs Poleca #37

Rocket Jobs Poleca #37

Dziś poznasz nowe narzędzie Google Analytics, przeczytasz o personie marki oraz dowiesz się, jak zintegrować działy marketingu i sprzedaży.

 

Restaumatic pokaże nam, jak można zarządzać widocznością w Google!

więcej tutaj.

Dzięki Tech-Media poznamy odpowiedź na pytanie, jakie są oczekiwania zakupowe dzisiejszego klienta.

więcej tutaj

Digital Hill wyjaśnią nam, jak zaplanować architekturę informacji (IA) w sklepie internetowym.

więcej tutaj

Sempai przedstawią nam Data-Driven Attribution, czyli nowe narzędzie w Google Analytics.

więcej tutaj

Frogriot opowiedzą nam o personie marki, czyli o archetypie Waszego idealnego klienta.

więcej tutaj

Tradetracker przygotowali zestawienie 6 powodów, dla których warto wykorzystać unikalny kod rabatowy w Waszej kampanii

więcej tutaj

Po czym poznać, że na stronie Twojej firmy pozycjonowanie jest robione dobrze? Jeśli chcesz poznać odpowiedź, to zajrzyj do wpisu Brandboosters.

więcej tutaj

Zastanawiasz się jak zintegrować dobrze dział marketingu i sprzedaży? Nie masz pewności, czy to jest w ogóle możliwe? Nie wiesz jak się do tego zabrać i jakie będą tego skutki? Aby poznać odpowiedzi na te pytania, zajrzyj do artykułu Scorise.

więcej tutaj

 

Jak zawsze czekamy w komentarzach na Wasze propozycje co moglibyśmy umieścić w kolejnym zestawieniu!

RocketSpace.pl

RocketSpace.pl to magazyn portalu pracy przyszłości – RocketJobs.pl. Misją RocketSpace.pl jest zwiększanie świadomości społecznej w kwestiach związanych z rynkiem pracy. Jesteśmy tam, gdzie każdy pracownik white collar. Śledzimy na bieżąco najnowsze trendy na rynku pracy.

Reklama pracy dla kierowcy

Czytaj także

Komentarze

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Informacje zwrotne w tekście
Zobacz wszystkie komentarze