Rocket Jobs Poleca #50
Hejka, jest i nasze zestawienie wybranych publikacji z ostatniego czasu. To już pięćdziesiąty odcinek tej serii ❤ Sprawdźcie, co ciekawego przygotowaliśmy dla Was w tym tygodniu.
🚀 Wielkanocne reklamy? Króliczki, zajączki, rodzinka… A jednak nie tylko! Sprawdźcie świetny tekst od 1000ideas na temat świątecznych spotów w dobie koronawirusa. Jego zawartość dowodzi, że trudna sytuacja to nie tylko zagrożenie, ale i duża szansa, którą można dobrze wykorzystać także pod kątem marketingowym.
🚀 Jakiś czas temu Focus Agency przedstawili artykuł dotyczący komunikacji centrów handlowych w social media. Teraz wyszli z małą aktualizacją materiału, przede wszystkim pod kątem tego, jak centra powinny reagować na obecny kryzys.
🚀 A jak zminimalizować konsekwencje finansowe kwarantanny dzięki narzędziom e-marketingowym i wszelkiego rodzaju działaniom online’owym? Z odpowiedzią przychodzi do nas Internet Plus. Przestrzegają m.in. przed rezygnacją z działań SEO!
🚀 WPKraken poruszają nieco podobny temat, a mianowicie przygotowali obszerny artykuł, w którym omawiają zestaw narzędzi, dzięki którym można zwiększyć swoją produktywność w czasie kwarantanny. [ENG]
🚀 Dbanie o relacje z konsumentami oraz efektywna obsługa klienta to wciąż mega istotne kwestie. Dlatego Brand24 opisują 6 narzędzi, które mogą Cię w tym wesprzeć. Na liście znalazł się np. LiveChat, którego przydatność nieraz bywa bagatelizowana!
🚀 Pozostając w temacie Customer Care: warto odpowiedzieć na pytanie,jakie 5 wskaźników badania satysfakcji klienta jest kluczowych w 2020 roku? Materiał na ten temat otrzymaliśmy od Survicate. [ENG]
🚀 DevaGroup bierze pod lupę Monitoring Senuto, który jako jeden z trzech modułów Platformy Senuto stanowi obecnie jedno z ciekawszych narzędzi do monitoringu słów kluczowych dostępnych na rynku.
Trafiliście na ciekawy materiał, którym chcecie się podzielić? A może sami coś napisaliście lub chcecie napisać? 🙂 Nie wstydźcie się zgłosić w wiadomości prywatnej na naszym fanpage’u!
Komentarze