Rusza międzynarodowa kampania platformy eobuwie – „Tu zaczyna się nowa historia”

Rusza międzynarodowa kampania platformy eobuwie –

Międzynarodowa kampania eobuwie.pl na sezon jesień-zima 2021/22 zwraca uwagę na ważne momenty w życiu, które powinniśmy szczególnie celebrować. Na podobny cel postawiła niedawno IKEA w kampanii „Są rzeczy ważniejsze niż rzeczy”.

Eobuwie pokazuje jednak, że do każdej okazji – czy to spotkanie ze znajomymi, czy wyjazd na miasto –  potrzebujemy odpowiednich butów. Wniosek jest jeden – niezależenie od okoliczności, potrzebujemy dobrych butów.

Nowa międzynarodowa kampania eobuwie

Jesienno-zimowa kampania platformy skupia się na obuwiu z jesienno-zimowej oferty. Jej celem jest pokazanie, że możemy się doskonale bawić trendami, a jesień wcale nie musi być szara i smutna. Jesienią warto zwrócić uwagę np. na kozaki z marszczoną cholewką, błyszczące botki, czy sneakersy. Dzięki oryginalnym dodatkom w postaci wzorów czy platformy, nawet najbardziej „nudne” modele nabierają charakteru.

Za kreatywną koncepcję kampanii odpowiada agencja Visual Crafters. Z kolei za produkcją stoi Papaya Films. Materiały video będziemy mogli oglądać w Polsce, Rumunii, Grecji, Bułgarii, Chorwacji, Słowenii, Czechach, na Węgrzech, Słowacji i Litwie.
Dodatkowo zaplanowano kampanię z influencerami.

Kampania jesień-zima 2021/22 otwiera nowy rozdział, który każdy pisze we własnym, indywidualnym stylu. Marka dba o to, by zakupy były maksymalnie proste i przyjemne. Oferuje bezpieczne darmowe dostawy i szybkie zwroty – nawet do 100 dni. Zakupy można zrobić online, w sklepie stacjonarnym, przez telefon lub w aplikacji mobilnej. W nowej kampanii podkreślamy, że na eobuwie.pl każdy znajdzie to, czego potrzebuje – od świetnej jakości klasyki, po najgorętsze trendy. Podpowiadamy, doradzamy, inspirujemy, jednak nowy rozdział w swojej historii Klienci tworzą sami, zgodnie ze swoim stylem. Cieszymy się, gdy tę historię zaczynają z nami, na eobuwie.pl, gdzie znajdują idealne dla siebie buty i dodatki -mówi Beata Dąbrowska, dyrektor marketingu eobuwie.pl.

Jesienno-zimowa kampania eobuwie jest kontynuacją kampanii z wiosny i lata, której hasło brzmiało: „Każda para tworzy nową historię”.


Źródło zdjęcia głównego: YouTube

 

📢 Zapraszamy także do naszych grup:
➡ Social Media Jobs ➡ https://bit.ly/2GB5MXs
➡ Advertising/PR Jobs ➡ https://bit.ly/1Puw3z5
➡ Marketing – Pierwsza Praca ➡ https://bit.ly/2F6uQU3
➡ Rocket Jobs > 10K ➡ https://bit.ly/2AkLuMn
➡ Sprzedaż cała Polska ➡ https://bit.ly/2RMpMIG
➡ Design cała Polska ➡ https://bit.ly/2JOIkFI
➡ Marketing, e-commerce, SEO/SEM ➡ http://bit.ly/32uFhsq
➡ Rocket Community ➡ https://bit.ly/2PQofkI

💪 na naszego LinkedIna:
➡ https://www.linkedin.com/company/rocket-jobs

😎 oraz na naszego Instagrama:
➡ https://www.instagram.com/rocketjobspolska

Starszy redaktor projektĂłw specjalnych w Burda Media Polska

Redaktor naczelna RocketSpace.pl w latach 2021-2022.

Reklama pracy dla kierowcy

Czytaj także

Komentarze

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Informacje zwrotne w tekście
Zobacz wszystkie komentarze