Napoje Ekipy i Korala będą kolejnym hitem?
Chyba nikomu nie trzeba przypominać, jak wielkim sukcesem okazały się lody. Teraz czas na napoje Ekipy i Korala. Czy znowu Polacy będą się po nie ustawiali w kilometrowych kolejkach jeszcze przed otworzeniem sklepów?
Lody Ekipy sprzedają się co najmniej 300 procent lepiej niż jakiekolwiek wcześniejsze nowości produktowe w przeszło 40-sto letniej historii tej firmy. Nieprawdopodobny popyt skłonił nas do uruchomienia dodatkowej linii produkcyjnej, która pozwoli wytwarzać ok. 1 mln sztuk lodów na dobę. Nadal pracujemy również nad poprawą dostępności poprzez poszerzenie kanałów dystrybucji – tak o ówczesnej sytuacji mówił Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu w firmie Koral.
Wyświetl ten post na Instagramie.
Zobaczcie także: Nowa kampania De’Longhi – Brad Pitt ambasadorem marki
Napoje Ekipy i Korala – jakie będą smaki?
Po tym, jak wielkim sukcesem okazały się lody Ekipy Friza, których pierwsza partia wyprzedała się w 1 dzień, czas na napoje, które będą sprzedawane w puszkach o pojemności 250 ml, na których zobaczymy współgrającą z opakowaniem lodów grafiką. Napoje Ekipy to gazowane oranżady, które występują w dwóch wersjach smakowych – cytrynowej i truskawkowej.
Napoje Ekipy, na której czele stoi Karol „Friz” Wiśniewski pojawią się na półkach pod koniec września. Za ich produkcję odpowiada Krynica Vitamin. Z kolei firma Koral stoi za ich dystrybucją i reklamą B2B. Jak już wiadomo, za promocję konsumencką będzie odpowiedzialna Ekipa.
Napoje i marka Koral to do tej pory były dwa różne światy, ale jak pokazał sukces lodów Ekipa, który zaskoczył nawet nas samych, zawsze trzeba być gotowym na nowe wyzwania. Cieszymy się, że smaki, które pokochała młodzież będą teraz dostępne również w formie dwóch wariantów napojów. Poprzeczka jaką postawiły lody Koral-Ekipa jest bardzo wysoko zawieszona, a przed nami bardzo trudna i ważna rola dystrybutora, ale razem z naszymi partnerami zrobimy wszystko, aby i napoje Ekipa stały się kolejnym hitem sprzedaży i cieszyły swoim oryginalnym smakiem naszych konsumentów – mówi Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu firmy Koral.
Produkcja napojów ma się rozpocząć w połowie września, a pod koniec miesiąca te pojawią się na półkach. Producent podaje, że będzie to seria limitowana.
Źródło zdjęcia głównego: Mat. prasowe
📢 Zapraszamy także do naszych grup:
➡ Social Media Jobs ➡ https://bit.ly/2GB5MXs
➡ Advertising/PR Jobs ➡ https://bit.ly/1Puw3z5
➡ Marketing – Pierwsza Praca ➡ https://bit.ly/2F6uQU3
➡ Rocket Jobs > 10K ➡ https://bit.ly/2AkLuMn
➡ Sprzedaż cała Polska ➡ https://bit.ly/2RMpMIG
➡ Design cała Polska ➡ https://bit.ly/2JOIkFI
➡ Marketing, e-commerce, SEO/SEM ➡ http://bit.ly/32uFhsq
➡ Rocket Community ➡ https://bit.ly/2PQofkI
💪 na naszego LinkedIna:
➡ https://www.linkedin.com/company/rocket-jobs
😎 oraz na naszego Instagrama:
➡ https://www.instagram.com/rocketjobspolska
Komentarze