Rocket Jobs Poleca #75

Rocket Jobs Poleca #75

Jeśli tak jak my zastanawiacie się, jak firmy mogą się przygotować na czwartą falę pandemii, czy jaka forma reklam jest lepsza dla e-commerce, to przygotowaliśmy dla Was kolejny przegląd branżowych tekstów, w których znajdziecie wiele ciekawych informacji na te i inne tematy!

🚀 Najpopularniejszymi narzędziami, które są wykorzystywane w promocji w internecie, są Google Ads i Facebook Ads. Na pierwszy rzut oka, te dwie platformy są podobne, ale jednak różnią się m.in. sposobem docierania do klientów. Co zatem wybrać, jeśli zależy nam na rozwoju e-commerce? Dowiecie się tego z materiału przygotowanego przez Cyrek Digital.

[KLIK]

🚀 Zastanawialiście się kiedyś, czy może warto by było umieścić swoje reklamy w mniej oczywistych miejscach, jak np. strony dla dorosłych? Czy dzięki nim możemy sprzedać zwykłe produkty? Nie ma jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie. Po pierwsze trzeba rozważyć zamiary kupujących. Bardzo dokładną analizę tego typu działań znajdziecie w materiale Digiffic.

[KLIK]

🚀 Zastanawiacie się nad otworzeniem nowego biznesu i stworzeniem udanego produktu cyfrowego? Zobaczcie, jakie wskazówki prezentuje Apptension – to prawdziwe kompendium wiedzy na ten temat, które zwraca uwagę m.in. na przekaz, czy znajomość rynku.

[KLIK]

🚀 Najbardziej rozpowszechnionym sposobem na rozwiązywanie problemów klientów dostawców usług internetowych są centra obsługi telefonicznej, ale nie ma co ukrywać, że jest to dość kosztowne rozwiązanie. Jak zatem znaleźć alternatywę tego wyjścia i czy uczenie maszynowe może pomóc w poprawie obsługi klienta? Ciekawy materiał na ten temat opublikowała firma AVSystem.

[KLIK]

🚀 Pandemia dla wielu polskich firm była sporym sprawdzianem nie tylko przetrwania na rynku konsumentów, ale również kreatywności, zaradności, elastyczności i otwartości na nowe potrzeby pracowników.
Sytuacja pandemiczna nadal nie jest pewna. Czy nadejdzie czwarta fala? Jeśli tak, to jak się do niej przygotować? Firma Pergamin w swoim materiale zaprezentowała 6 sposobów na przygotowanie firmy na kolejną falę pandemii.

[KLIK]


Starszy redaktor projektĂłw specjalnych w Burda Media Polska

Redaktor naczelna RocketSpace.pl w latach 2021-2022.

Reklama pracy dla kierowcy

Czytaj także

Komentarze

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Informacje zwrotne w tekście
Zobacz wszystkie komentarze