Ania Starmach nową ambasadorką Kenwood
Anię Starmach charakteryzuje profesjonalizm, pozytywna energia i autentyczność. Gwiazda jest autorką książek kucharskich i jurorką polskiego „Masterchefa” oraz „Masterchefa Junior”. Współpraca pomiędzy marką Kenwood a Anną Starmach będzie oparta na haśle: „Gotowanie nigdy nie było prostsze!”. W kampanii marka będzie promować wszystkie modele wielofunkcyjnych robotów planetarnych.
Współpraca rozpoczęła się 1 marca 2022 r. Obejmuje ona zarówno content marketing, kampanię prasową i telewizyjną, eventy z udziałem Starmach, akcje promocyjne, billboardy sponsorskie oraz materiały POS z wizerunkiem jurorki.
Zobaczcie także: Jak prowadzić komunikację marek, gdy toczy się wojna w Ukrainie?
Zaproszenie do współpracy od marki Kenwood bardzo mnie ucieszyło. Cenię ich sprzęty AGD za najwyższą jakość oraz rozwiązania, które niezwykle ułatwiają przygotowywanie posiłków, skracając tym samym czas spędzany w kuchni, co w dzisiejszym świecie ceni sobie każdy z nas – mówi Anna Starmach.
Co ciekawe, Anna Starmach będzie także tworzyła przepisy na portal kulinarny www.youkeencook.pl, gdzie znajdziemy dedykowaną ambasadorce zakładka z recepturami.
Anna Starmach to utalentowana profesjonalistka, a przy tym naturalna i serdeczna wobec innych osoba. Bardzo się cieszymy, że właśnie ona reprezentuje naszą markę, umacniając tym samym wizerunek Kenwood’a jako marki Premium pomagającej użytkownikowi zostać szefem swojej własnej kuchni– wybór ambasadorki uzasadnia Krzysztof Sobula, Dyrektor Marketingu De’Longhi Polska.
_________________________________________________________________________________________________________________
Źródło: mat. prasowe
Komentarze