Kolejna edycja DIMAQ Voice Online już 26 kwietnia – poznajcie agendę spotkania!

Kolejna edycja DIMAQ Voice Online już 26 kwietnia - poznajcie agendę spotkania!

Podczas wydarzenia wysłuchamy trzech prelekcji, a ich tematami będą: reklama in game, e-commerce, kampanie reklamowe w środowisku META. Wystąpią: Karolina Diakowska (Managing Director w GAM3RS X), Jakub Kozłowski (Performance Marketing Coordinator w WE!RE FANTASY), Kamila Dróżka (Country Manager Polska & CEE w Criteo), Rafał Sobierajski (Team Leader, Business Factory Polska). DIMAQ Voice Online odbędzie się 26 kwietnia, w godzinach 15.00 – 16.40, na platformie LiveWebinar. 

Prelekcja I, godz. 15:05
„Metaverse czy in game – co wybrać?”
Karolina Diakowska, Managing Director w GAM3RS X
Jakub Kozłowski, Performance Marketing Coordinator w WE!RE FANTASY

W prezentacji eksperci przybliżą różnice między reklamą in game, wykorzystaniem platformy Roblox oraz możliwościami metaverse. Pokażą dlaczego warto wykorzystywać takie narzędzia z punktu widzenia marketingowca i co one dają community.

Prelekcja II, godz. 15:35

„E-commerce w 2022: trendy konsumenckie i przyszłość”

Kamila Dróżka, Country Manager Polska & CEE w Criteo

W ciągu ostatnich kilku lat wielu z nas przystosowało się do zmieniającej się rzeczywistości. Zmieniliśmy pracę, mieszkanie lub w jakiś inny sposób zmieniliśmy swoje życie. Często w tych zmianach dużą rolę odgrywał internet, który dla coraz większej liczby konsumentów stał się pierwszym miejscem dla zaspokajania ich potrzeb zakupowych.

Aby zrozumieć, jak bardzo zmieniły się zachowania i preferencje konsumentów, w Criteo przeanalizowano wyniki ankiet przeprowadzonych dla firmy wśród ponad 17 000 respondentów na całym świecie, a także dane sygnałów zakupowych 22 000 reklamodawców brandu. W tej prezentacji przedstawione zostaną główne trendy, które zaobserwowano.

Z tej prezentacji dowiecie się:

  • Czy omnichannel to przyszłość?
  • Jak wygląda powrót do życia towarzyskiego i podróżowania po zniesieniu obostrzeń?
  • Jak wykorzystać wzrost popularności video w własnych działaniach?
  • Jaką rolę na ścieżce konsumenta pełni otwarty internet?

Prelekcja III, godz. 16:05 

„Jak skalować sprzedaż na Facebooku i Instagramie? Sprawdzone rozwiązania i strategie.”

Rafał Sobierajski, Team Leader, Business Factory Polska

Podczas prezentacji poznacie najczęściej spotykane „blockery” w skutecznym prowadzeniu kampanii reklamowych w środowisku META (Facebook, Instagram, Messenger, Whatsapp) i sposoby ich rozwiązywania, w tym – za pomocą narzędzia ROI Hunter.

Z tej prezentacji dowiecie się:

  • Jak tworzyć skuteczne reklamy w środowisku META?
  • Jakie są przyczyny nieefektywnego skalowania sprzedaży na Facebooku?
  • Jak wyciągać wnioski z własnych danych dot. sprzedaży?
  • Jak poprawić skalowanie sprzedaży za pomocą ROI Hunter?

DIMAQ Voice Online 26 kwietnia prelegenci

Akredytacja DIMAQ

Posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w wydarzeniu otrzymują od 5 do 7 punktów recertyfikacyjnych. Szczegóły punktacji dla Uczestnika i Prelegenta znajdują się stronie: https://dimaq.pl/dimaq-voice-online/

Link do bezpłatnej rejestracji jest TU.

Bądź na bieżąco z DIMAQ Voice! Dołącz do wydarzenia na Facebooku.

________________________________________________________________________________________________

Źródło/foto: mat. prasowe

Starszy redaktor projektĂłw specjalnych w Burda Media Polska

Redaktor naczelna RocketSpace.pl w latach 2021-2022.

Reklama pracy dla kierowcy

Czytaj także

Komentarze

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Informacje zwrotne w tekście
Zobacz wszystkie komentarze