RocketJobs.pl rusza z kampanią „Misja: Praca” i zabiera nas do świata pracy przyszłości
Najszybciej rozwijający się jobboard w Polsce – RocketJobs.pl wspólnie z agencją 180heartbeats zrealizował kampanię digitalową pod hasłem „Misja: Praca”. Jest ona nawiązaniem do wizji platformy jako portalu pracy przyszłości oferującego najatrakcyjniejsze na rynku oferty w obszarze najbardziej przyszłościowych profesji – finansów, sprzedaży, inżynierii, marketingu, consultingu czy BI & Data.
Spis treści
RocketJobs.pl portalem pracy przyszłości
RocketJobs.pl to już nie tylko portal pracy dla marketingowców – na początku 2022 roku do oferty jobboardu dołączyły nowe kategorie pracy umysłowej. Swoimi działaniami realizuje on ambicję bycia portalem pracy przyszłości, na którym znajdziemy najlepsze ogłoszenia w obszarze zawodów cyfrowych.
To właśnie ten cel zobrazowano w najnowszej kampanii video pod hasłem „Misja: Praca”.
„Misja: Praca” – nowa kampania RocketJobs.pl
RocketJobs.pl zabiera nas w podróż do orbitalnej stacji kosmicznej. Widzimy tam poruczników i komandorów, którzy wspierają proces złożenia aplikacji na ogłoszenie o pracy.
„Misja: Praca” to nowa platforma komunikacyjna jobboardu, która wyraża cel, jaki towarzyszy twórcom portalu każdego dnia w tworzeniu RocketJobs.pl – budowanie porozumienia pomiędzy pracownikami i pracodawcami w celu osiągnięcia satysfakcji przez każdą z grup i tworzenia innowacyjnego, przyjaznego środowiska pracy.
Spot zaskakuje widzów niekonwencjonalną formą i niemal hollywoodzkim rozmachem. Wyróżnia go także zabawna konwencja i niestandardowe podejście do formatu video.
Sprawdźcie, co się dzieje, kiedy aplikujecie na ofertę pracy na RocketJobs.pl:
Nowy spot jest swego rodzaju metaforą. Wiemy, że czasami krok w przyszłość bywa kosmicznie trudny. Naszą misją jest ułatwienie tego procesu każdemu użytkownikowi naszego portalu poprzez idealne dopasowanie ofert pracy do jego pasji i umiejętności – mówi Artur Leśniak, Marketing Manager RocketJobs.pl. Naszym celem jest motywowanie użytkowników portalu do stawiania kolejnych, odważnych kroków w rozwoju zawodowym. Chcemy być marką, która pozwala ludziom uwierzyć we własne możliwości i sięgać wyżej – dodaje.
Spoty emitowane są na platformach YouTube, VOD, Facebook oraz LinkedIn. Za koncept kreatywny odpowiada agencja 180heartbeats + JUNG v MATT.
Czasem szukanie pracy to prawdziwy kosmos. Dlatego w nowej kreacji dla Rocket Jobs.pl skompletowaliśmy zgraną załogę specjalistów i posłaliśmy tam, gdzie Ziemię można okrążyć w ciągu 90 minut – na orbitę. Tam czekają ich wyzwania, których nie powstydziłby się sam Gene Roddenberry. Czy kapitana naszej Okołoziemskiej Stacji Orbitalnej łączy coś więcej z kapitanem Jamesem T. Kirkiem, niż tylko drugie imię o innej pisowni, widzowie muszą oceniać sami – komentuje prace nad kreacją Michał Sęk, Executive Creative Director & Partner w 180heartbeats + JUNG v MATT.
Spot został wyreżyserowany przez Arkadiusza Nowakowskiego, a wyprodukowany przez dom produkcyjny Shootme Visual Arts. Za zakup mediów odpowiedzialny jest zespół marketingu RocketJobs.pl oraz agencja mediowa MediaHub.
__________________________________________________________________
Fot.: mat. promocyjne
Komentarze