Marka Swarovski świętuje Dzień Matki kampanią „Kocham Cię, mamo”
W tym roku marka Swarovski ruszyła z kampanią w social mediach „Kocham Cię, mamo”. Oddaje w niej hołd matczynej miłości, celebrując przy tym różnorodność i inkluzywność.
Macierzyństwo to chaotyczny, ale piękny czas. Charakteru temu doświadczeniu nadają osoby, które są jego częścią — przy czym każda relacja jest tak indywidualna, jak osobisty styl. Te relacje opierają się na zaufaniu, miłości, wsparciu, tęsknocie, trosce — każdy postrzega je inaczej. W tegoroczny Dzień Matki świętujemy te relacje poprzez wyjątkowe prezenty i magię, która je ożywia – czytamy na stronie marki poświęconej kampanii i prezentującej przykładowe prezenty na Dzień Mamy.
Zobaczcie także: Darren Barnet pierwszym męskim ambasadorem Victoria’s Secret
Celem przyświecającym kampanii jest zbudowanie świadomości w grupie docelowej.
Aby go osiągnąć, marka przygotowała nie tylko specjalną ofertę produktową, ale także dwa spoty reklamowe, które są wykorzystywane w social mediach, tj. YouTube, Facebook, Instagram i TikTok.
Czas trwania kampanii to 9-26 maja.
Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Arena Media (Havas Media Group).
__________________________________________________________________
Źródło zdjęcia głównego: mat. prasowe
Komentarze