Bryska została twarzą Maybelline New York Stories
Marka Maybelline New York zdobywa serca konsumentów szerokim portfolio kosmetyków łączących trendy z Nowego Jorku z innowacyjnymi formułami, za które odpowiadają naukowcy. Powstała także długofalowa i wieloetapowa platforma komunikacyjna Maybelline New York Stories, która odpowiada na potrzeby młodych konsumentów. Nic zatem dziwnego, że twarzą tego projektu została artystka młodego pokolenia – bryska.
Ideą marki Maybelline New York zawsze było wsłuchiwanie się w potrzeby młodych ludzi. Jej misja to dodawanie pewności siebie w wyrażaniu własnego piękna oraz możliwości swobodnej zabawy swoim wizerunkiem. Marka jest też świadoma, ze wirtualny świat, to naturalne środowisko pokolenia Gen Z. Z drugiej strony, po zdjęciu w Polsce obostrzeń związanych z pandemią, młodzi ludzie pragną wychodzić z domów i korzystać z życia, najlepiej z ulubioną muzyką w tle.
Marka postanowiła odpowiedzieć na te oczekiwania, tworząc immersyjną przestrzeń Maybelline New York Stories, dzięki której wszyscy mogli się przenieść do Nowego Jorku i zasmakować np. spaceru po centrum metropolii czy przetestować nowości makijażowe prosto z nowojorskich trendów. Wszystko to było dostępne na wyciągnięcie ręki w Art Box Experience w Fabryce Norblina.
Nowa twarz Maybelline New York
Nic więc też dziwnego, że marka zaprosiła do współpracy artystkę młodego pokolenia – bryską – wschodzącą gwiazdę polskiej sceny muzycznej.
Czuję się wyróżniona, że jako artystka mogę być twarzą i częścią platformy Maybelline New York Stories. Filozofia marki zawsze była mi bliska. Tak naprawdę muzyka i makijaż mają ze sobą wiele wspólnego. Można traktować je jako formę sztuki o potężnej sile oddziaływania. Dają nieskrępowaną możliwość wyrażania siebie, kreowania swojego wizerunku, a w rezultacie budowania otaczającej nas rzeczywistości. Muzyka i makijaż to mój sposób na komunikację
z otoczeniem. Sceniczny wizerunek bryskiej pozwala mi skonfrontować się z moją introwertyczną naturą, dodaje pewności siebie i pomaga otworzyć się przed publicznością – komentuje bryska.
Wybór tej artystki był dla marki naturalny, ponieważ dostrzega ona, że muzyka jest dzisiaj nowym sposobem komunikacji z Gen Z.
________________________________________________________________________________________________________________
Źródło zdjęcia głównego: Mat. prasowe
Komentarze