Niemal wszyscy uprawiamy go w pracy. Czym jest cyberloafing?

Instagram ogłosił plany wprowadzenia rewolucyjnych zmian w dotychczasowym systemie tworzenia wideo i Instagram Reels. Obie formy wstawiania filmów zostaną zintegrowane do jednej, wspólnej zakładki, ale to nie koniec innowacji!
Spis treści
Instagram w 2022 roku przekroczył próg 2 miliardów użytkowników. Swój sukces zawdzięcza w dużej mierze wychodzeniu naprzeciw oczekiwaniom odbiorców. 21 lipca b.r. zapowiedział udostępnienie do użytku internautów nowych funkcji i możliwości. Co tym razem przygotowano?
Za największą zmianę uważa się powszechnie rewolucję w dziedzinie mat. video publikowanych na platformie. Dotychczas wyróżniano dwie odrębne formy wstawiania filmów. Była to postać wideo, załączonego do posta oraz reelsa- z reguły krótkiego filmiku, którego wybór sugerowała innym użytkownikom sama platforma. Obecnie trwają prace nad implementacją zmian do owej struktury, w wyniku których, zarówno wideo, jak i rolki zostaną połączone w nowej, usprawnionej, wspólnej zakładce. Warunkiem jest wyłącznie długość filmów, która nie będzie mogła przekraczać 15 minut, żeby zostać odpowiednio zakwalifikowana jako reels, a tym samym również rekomendowana przez Instagram. Klasyfikacja wcześniejszych filmów, dostępnych na profilach internautów, nie ulegnie zmianie.
Zobacz także: TikTok Inventory Filter – platforma wprowadza nowość, która zrewolucjonizuje działania marketingowe?
Ponadto, Instagram zamierza rozbudować możliwości swojego wewnętrznego edytora wideo o nowe funkcje. Na platformie społecznościowej zadebiutują:
Warto zaznaczyć, że remiksom będzie można poddawać tylko treści, które są dostępne publicznie dla wszystkich użytkowników.
Łatwo zauważyć, że poczynione modyfikacje upodabniają filmowe funkcje platformy do dostępnych na TikToku lub w popularnych edytorach rolek, takich jak InShot lub iMovie. Dzięki temu Instagram w dalszym ciągu nie ustępuje należnej pozycji w wyścigu o serca internautów.
Ponadto, Instagram nadal pozostaje konkurencyjny, jeśli chodzi o działania marketingowe. Dzięki zastosowanym ulepszeniom ułatwia tworzenie atrakcyjnych dla użytkowników treści oraz sprzyja zwiększeniu ich zasięgów.
________________________________________________________________________________________________
Źródło: Materiały prasowe Instagrama
Źródło zdjęcia: Unsplash@Alexander Shatov
Redaktorka
Z wykształcenia filolog języka francuskiego, jednak od najmłodszych lat emocjonalnie związana z dziennikarstwem i działalnością literacką. Interesuje się szerokim wachlarzem tematycznym, zaczynając od kwestii językowych, kulturowych i społecznych, poprzez finanse i ekonomię, aż po naukę i prawo. Można powiedzieć, że w życiu podąża za iście renesansową definicją bycia "humanistą".
Komentarze