Jak się zgłosić do konkursu EXPERIENCE AWARDS 2022? Poznajcie szczegóły

Jak się zgłosić do konkursu EXPERIENCE AWARDS 2022? Poznajcie szczegóły

W branży UX, UI, SD w Polsce powstaje wiele doskonałych projektów, które są realizowane na rynku polskim i światowym! Opracowania najciekawszych case’ów to już wręcz stały element branżowych spotkań, meet up’ów i konferencji.

Na podstawie tych obserwacji stworzono przestrzeń, gdzie są omawiane projekty, a stojące za nimi zespoły mogą się zmierzyć ze sobą nawzajem – konkurs EXPERIENCE AWARDS, którego celem jest wsparcie i wyróżnienie projektantów oraz dalszy rozwój branży projektowej.

EXPERIENCE AWARDS – zasady

Zgłoszeniem w konkursie jest przedstawienie projektu, zastosowanych rozwiązań oraz wyników jaki projekt osiągnął. Prezentowany projekt nie może być starszy niż 2 lata, musi być to praca już wdrożona, jakość została poparta wynikami. Projekty prezentowane mogą być przez studentów, freelancerów, agencje, klientów, a także zespoły łączone.

Harmonogram edycji EXAW 2022:

– styczeń – marzec – przyjmowanie zgłoszeń,
– marzec – kwiecień – wyłonienie laureatów (top 5 kategorii),
– maj – czerwiec – debaty nad zwycięzcami,
– czerwiec – gala finałowa.

Jak się zagłosić do EXPERIENCE AWARDS?

Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są od stycznia 2022 na stronie Experience Awards.

Potrzebne są dane projektu:

  • Grupa docelowa, beneficjent projektu,
  • Problem, na jaki odpowiadał projekt,
  • Przebieg procesu projektowego,
  • Stopień, w jakim zostały spełnione założenia projektowe,
  • Wpływ społeczny/wartość dla odbiorcy,
  • Czy jest coś, czego inni projektanci mogliby nauczyć się od Ciebie?

Kategorie w konkursie EXPERIENCE AWARDS

  • HUMAN CITIES – projekty realizowane dla administracji publicznej i NGO’s oraz takie, które w założeniu miały podniesienie dobrostanu społeczeństwa/grupy społecznej
  • DIGITAL MONEY – projekty realizowane w obszarze finansów osobistych, banków, ubezpieczycieli, innych instytucji finansowych, produktów, aplikacji, rozwiązań mobilnych.
  • SHOPPING – projekty realizowane dla sklepów stacjonarnych i internetowych, detalistów, stacji benzynowych, firm kurierskich i logistycznych, magazynów, łańcucha dostaw, branży e-commerce
  • INDUSTRY 4.0 – projekty realizowane dla branży telekomunikacyjnej, rozwiązań do pracy zdalnej, przemysłu, budownictwa, usprawniających funkcjonowanie maszyn produkcyjnych, fabryk, sprzętu lotniczego.
  • HEALTHCARE – projekty realizowane w obszarze zdrowia i poprawy jakości życia, w tym obsługa pacjenta, produkty medyczne, innowacje w zakresie infrastruktury.
  • RISING STAR – jeśli Twój projekt jest tylko pomysłem lub makietą ale wiesz, że ma szanse na zrewolucjonizowanie życia ludzi na świecie to kategoria dla Ciebie. Dotyczy studentów, freelancerów oraz osób zaczynających swoją karierę w projektowaniu.
  • ANOTHER – jeśli Twój projekt nie wpisuje się w powyższe kategorie

Jury 1. edycji*

  • Mikołaj Humienny – Deloitte Digital
  • Bartłomiej Kozieł – Efigence
  • Iga Mościchowska – WitFlow
  • Kasia Gawlik – ManpowerGroup
  • Sebastian Woźniak – Comarch
  • Monika Mikowska – Mobee Dick
  • Maciej Majewski – Accelpoint
  • Tomasz Skórski – TBA

Rada Stała Jury będzie miała 10 osób + partnerzy
*osobistości potwierdzone

________________________________________________________________________________________________

Źródło: mat. prasowe

Starszy redaktor projektĂłw specjalnych w Burda Media Polska

Redaktor naczelna RocketSpace.pl w latach 2021-2022.

Reklama pracy dla kierowcy

Czytaj także

Komentarze

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Informacje zwrotne w tekście
Zobacz wszystkie komentarze