Lidl rozpoczął współpracę z Disneyem!
W ramach akcji pod hasłem: „Warzywa i owoce mają supermoce!” do Lidla trafią maskotki przedstawiające bohaterów znanych bajek Disneya. Co trzeba zrobić, żeby je otrzymać? To bardzo proste.
Spis treści
To już kolejna odsłona akcji Lidla z pluszakami w roli głównej. Jakiś czas temu pojawiły się Lidlaki, które były sporą konkurencją dla biedronkowych Świeżaków. Teraz klienci będą mogli nabyć za zaledwie złotówkę maskotki z bohaterami kultowych bajek Disneya. To gratka nie tylko dla dzieci:)
„Warzywa i owoce mają supermoce!” – nowa akcja Lidla i Disneya
W ramach najnowszej akcji, dyskont po raz kolejny pragnie zachęcić dzieci do jedzenia warzyw i owoców oraz wypracować zdrowe nawyki u najmłodszych. Potrwa ona od 30 sierpnia do 16 października.
Jak zdobyć maskotki Disneya w Lidlu?
Według zasad akcji, klienci za każde wydane 50 zł w sklepie sieci Lidl Polska, lub przy zakupie jednego owoca czy warzywa otrzymają 1 pieczątkę. Maskotkę będzie można odebrać po zebraniu 20 pieczątek – wówczas będzie nas kosztowała symboliszny grosz.
Do wyboru mamy 6 limitowanych maskotek bohaterów Disneya:
- Svena z „Krainy Lodu”
- psa Pluto z „Teraz Miki”
- Tuptusia z „Bambi”
- świnki Pua z bajki „Vaiana”
- Simby z „Króla Lwa”
- Sticha z „Lilo i Stich”
To nie wszystko. W sklepach Lidl znajdziemy także 28 innych art. z limitowanej kolekcji Disneya, np. kolorowanki, książeczki, ubrania dziecięce, czy artykuły szkolne.
Co warto wiedzieć przy zbieraniu pieczątek w Lidlu? Z akcji wyłączone są wyroby tytoniowe, alkohol (w tym także piwo), papierosy elektroniczne, pojemniki zapasowe, preparaty do początkowego żywienia niemowląt, przedmioty, które służą do karmienia niemowląt, czy produkty lecznicze.
Lidl wspiera zdrowe odżywianie
To nie jest jedyna akcja mająca na celu zwrócenie uwagi na zdrowe odżywianie, którą uskutecznia dyskont. Od dawna w sklepach Lidl możemy kupić produkty BIO, jak również te bez laktozy czy glutenu. Warto zwrócić też uwagę na „Ryneczek Lidla”, gdzie trafiają świeże owoce i warzywa.
Lidl także sukcesywnie wspiera rodziców w kształtowaniu zdrowych nawyków żywieniowych u dzieci. W 2019 np. we współpracy z NCEŻ wydał książkę „Supermocni kontra złodzieje zdrowia”.
Źródło grafiki ilustrującej wpis: Mat. prasowe
Więcej tekstów w tematyce marketingu tutaj.
📢 Zapraszamy także do naszych grup:
NOWA! ➡ Praca: Project Manager, Product Owner ➡ https://bit.ly/2Whg3QN
➡ Social Media Jobs ➡ https://bit.ly/2GB5MXs
➡ Advertising/PR Jobs ➡ https://bit.ly/1Puw3z5
➡ Marketing – Pierwsza Praca ➡ https://bit.ly/2F6uQU3
➡ Rocket Jobs > 10K ➡ https://bit.ly/2AkLuMn
➡ Sprzedaż cała Polska ➡ https://bit.ly/2RMpMIG
➡ Design cała Polska ➡ https://bit.ly/2JOIkFI
➡ Marketing, e-commerce, SEO/SEM ➡ http://bit.ly/32uFhsq
➡ Rocket Community ➡ https://bit.ly/2PQofkI
🚀 na nasz fanpage:
➡ https://www.facebook.com/RocketJobsPolska
💪 na naszego LinkedIna:
➡ https://www.linkedin.com/company/rocket-jobs
😎 oraz na naszego Instagrama:
➡ https://www.instagram.com/rocketjobspolska
Komentarze