Niemal wszyscy uprawiamy go w pracy. Czym jest cyberloafing?

We wtorek 7 grudnia ogłoszono Młodzieżowe Słowo Roku, którym został ŚPIULKOLOT. Część marek postanowiła z tej okazji wypromować również swoje produkty czy usługi. Trzeba przyznać, że dzisiaj głównie mówi się o dwóch z nich – IKEA oraz PLL LOT.
Śpiulkolot to inaczej miejsce do spania. Drugie miejsce w zestawieniu zajęła „naura”, a ostatnie miejsce na podium przypadło dla „twoja stara”.
News o wyborze Młodzieżowego Słowa Roku od razu zaczął się rozprzestrzeniać w sieci, szczególnie w social mediach. Doskonale wykorzystała to szwedzka sieciówka, tworząc post real-time marketingowy, w którym stworzono postać Śpiulkolotnika ubranego w poduszkę/kołdrę.
Zobaczcie także: 5 kampanii promocyjnych Netflixa w Polsce i nie tylko, które warto zapamiętać
Innym, szeroko komentowanym postem był ten stworzony przez PLL LOT, w którym porównano dreamlinera do śpiulkolotu, który można też rozumieć jako boarding do snu.
Nie tylko te dwa brandy wykorzystały Młodzieżowe Słowo Roku 2021 do swoich RTM-ów. W sieci pod hashtagiem #śpilkolot można znaleźć też inne materiały.
Warto zwrócić uwagę chociażby na materiał przygotowany przez Mercedes-Benz Duda-Cars, który porównał swoje wnętrze właśnie do śpiulkolotu.
Do Młodzieżowego Słowa Roku nawiązała także firma Bambo Nature Polska, która z kolei nawiązała do wieczornej pielęgnacji dziecka przed udaniem się do śpilkolotu.
RTM przygotowała też fabryka materacy, wykorzystując motyw materaca i śpiącego psa.
Jakie jeszcze RTM-y zrobiły na was wrażenie?
Źródło zdjęcia głównego: Facebook
Starszy redaktor projektĂłw specjalnych w Burda Media Polska
Redaktor naczelna RocketSpace.pl w latach 2021-2022.
Komentarze