Nowa kampania Instagrama: „Yours to make”. Platforma pomaga młodym odkrywać siebie

Nowa kampania Instagrama:

Rozpoczęła się nowa kampania Instagrama o globalnym zasięgu, której hasłem jest „Yours to make”. Ma ona na celu pokazanie, jak dzięki Instagramowi można odkryć, kim się jest. Według platformy fakt, że możemy odszukać nowe zainteresowania i trendy oraz je współdzielić z innymi, daje szerokie możliwości rozwoju i jeszcze lepszego poznania siebie. Kampania na razie ruszyła w Stanach Zjednoczonych oraz Wielkiej Brytanii, ale w tym roku ma się pojawić w kolejnych regionach.

Nowa kampania Instagrama w 95-sekundowym filmie

Kampania obejmuje 95-sekundowy film, który jest utrzymany w ciemnej kolorystyce i ma abstrakcyjny, wirtualny styl. Bohaterami materiału są zarówno znani twórcy, np. muzyk Topaz Jones, czy wizażystka Madrona Redhawk oraz zwykli użytkownicy.

Video przenosi nas w odkrywczą podróż obejmującą szeroką gamę produktów, którą możemy znaleźć w przestrzeni Instagrama. Dzięki temu młodzi ludzie mogą przekraczać granice kreatywności i śmiało eksperymentować, aby odkryć kim tak naprawdę są, jak również znaleźć przestrzeń dla siebie, coś dawać innym od siebie.

My także niedawno podkreślaliśmy w naszym materiale „Jak się nie zastać w social mediach„, że korzystanie m.in. z Instagrama może nas rozwijać.

Dzisiejsi młodzi dorośli bardziej niż jakiekolwiek pokolenie przed nimi starają się odkryć, kim mogą być – mówi Melissa Waters, wiceprezes ds. marketingu na Instagramie

To bardzo ważna dla Instagrama kampania, szczególnie w tym momencie. Niedawno „The Wall Street Journal” ujawnił, że z wewnętrznych analiz Facebooka, który jest właścicielem Instagrama wynika, że aż 13% brytyjskich i 6% amerykańskich nastolatków, którzy mają myśli samobójcze twierdzi, że wynikają one z wpływu Instagrama na ich życie. Z kolei aż u 32% młodych dziewczyn, które mają kompleksy odnośnie swojego ciała, używanie Instagrama jeszcze bardziej pogarsza ten stan.


Źródło zdjęcia głównego: YouTube@DossierNet

Starszy redaktor projektĂłw specjalnych w Burda Media Polska

Redaktor naczelna RocketSpace.pl w latach 2021-2022.

Reklama pracy dla kierowcy

Czytaj także

Komentarze

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Informacje zwrotne w tekście
Zobacz wszystkie komentarze