Niemal wszyscy uprawiamy go w pracy. Czym jest cyberloafing?

Jak co roku Kantar opublikował ranking BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands 2020. Tym razem nie obyło się bez niespodzianki. Mimo wzrostu swojej wartości Google wypadło z podium zestawienia. Na szczycie drugi rok z rzędu znalazł się Amazon.
Pierwsza czwórka rankingu kolejny raz została zdominowana przez amerykańskie Big Tech. Notujący 32% wzrost wartości Amazon (416 mld $) uplasował się nad drugim w tabeli Apple (352 mld $).
Do przetasowania w stosunku do ubiegłorocznego notowania doszło na kolejnych dwóch pozycjach. Microsoft (327 mld $) minimalnie zdołał wyprzedzić “wujka” Google (324 mld $). Giganci technologiczni znów udowodnili, że nie mają sobie równych.
Piątą w tabeli Visę dzieli od liderów ogromna strata. Producent kart płatniczych, mimo 5-procentowego wzrostu wartości, został oszacowany “tylko” na 187 mld $. Z kolei jedynymi markami w Top 10, które na przestrzeni ostatniego roku zanotowały spadek wartości, są Facebook (-7%) i McDonalds (-1%). Nie przeszkodziło im to jednak zająć odpowiednio 8. i 9. miejsca.
Czołową stawkę uzupełniają Alibaba (6.), Tencent (7.) oraz Mastercard (10.). Poniżej prezentujemy Top 25 rankingu, a pełne zestawienie oraz dużą ilość bardziej szczegółowych i interesujących informacji znajdziecie na stronie Kantar.
Autorem artykułu jest Mateusz Białas.
Źródło informacji: marketingweek.com
Źródło ilustracji: unsplash.com
RocketSpace.pl
RocketSpace.pl to magazyn portalu pracy przyszłości – RocketJobs.pl. Misją RocketSpace.pl jest zwiększanie świadomości społecznej w kwestiach związanych z rynkiem pracy. Jesteśmy tam, gdzie każdy pracownik white collar. Śledzimy na bieżąco najnowsze trendy na rynku pracy.
Komentarze