Wsłuchaj się w głos pokolenia przyszłości! RocketJobs.pl rusza z kampanią o Gen Z
Na rynek pracy właśnie wkracza generacja Z, czyli młode osoby urodzone po 1995 roku. Grupa określana również „Zetkami” czy „post-millenialsami”, to ponad 6 mln osób! Wychowywały się one całkowicie w erze Internetu, co miało znaczący wpływ na ich obecny światopogląd, a co za tym idzie, również na postawy zawodowe. To właśnie ten temat porusza najnowsza kampania RocketJobs.pl.
RocketJobs.pl i Gazeta.pl zachęcają pracodawców do wsłuchania się w to, co na temat pracy ma do powiedzenia Pokolenie Z. W ramach kampanii przygotowano serię filmów, gdzie młodzi dorośli wypowiadają własne poglądy na temat środowiska pracy, oczekiwań pracodawców oraz własnych preferencji zawodowych.
W materiałach widzimy autentycznych bohaterów. Możemy poznać ich opinie m.in. o nieprzydatności studiów, podejściu do bezpłatnych staży, czy chociażby o nierealnych wymaganiach pracodawców. Sprzeciwiają się oni także kultowi pracoholizmu, który można zauważyć w obecnej kulturze pracy.
Młodzi ludzie cenią swój czas. Dla niech praca po godzinach to zatracenie balansu pomiędzy życiem prywatnym i zawodowym, narażanie własnego zdrowia.
Możemy się spotkać z określeniami, że takie podejście do życia zawodowego jest roszczeniowe, jednak jako portal pracy przyszłości, postanowiliśmy pokazać perspektywę tych osób oraz sprawdzić, jakimi wartościami się kierują. To właśnie ta grupa będzie kształtować przyszłość rynku pracy. Dzięki wsłuchaniu się w to, co mówią młodzi pracownicy i poznaniu ich wartości, pracodawcy i pracodawczynie mogą wysnuć cenne refleksje, dzięki którym przychylniej spojrzą na przedstawicieli tej generacji.
Ta kampania to celebracja wartości, które leżą u podstaw marki RocketJobs.pl – nowoczesnego podejścia do pracy, różnorodności i inkluzywności wśród pracowników – mówi Artur Leśniak, Marketing Manager RocketJobs.pl
Ogłoszenie rekrutacyjne na przyszłego szefa
W ramach kampanii powstało przewrotne ogłoszenie rekrutacyjne na przyszłego szefa lub szefową, napisane przez przedstawicieli Gen. Z. Czego młodzi ludzie od nich oczekują? To pokolenie pragnie, aby ich przełożeni potrafili m.in. docenić ich kreatywność i zaangażowanie oraz byli ich realnym wsparciem.
Jak widać na materiałach przygotowanych w ramach kampanii RocketJobs.pl, młodzi ludzie sprzeciwiają się nadużyciom, ale jednocześnie potrafią wiele od siebie dać i wnieść do firmy. Charakteryzuje ich m.in. odważne działanie, kreatywność, umiejętność łatwej komunikacji, sięganie po „niemożliwe”. Generacja Z nie boi się dialogu i warto się wsłuchać w to, co wnosi na rynek pracy.
Kampania emitowana jest w kanałach digitalowych. Wszystkie filmy zostaną opublikowane na kanale YT RocketJobs.pl. Spoty będą widoczne także w formatach reklamowych display i social mediach marki. Za koncept kreatywny odpowiada zespół marketingu RocketJobs.pl. Spot wyprodukował dom produkcyjny F25. Reżyserem filmów video jest Mikołaj Sadowski – jeden z założycieli agencji 180heartbeats, twórca filmów reklamowych.
________________________________________________________________________________________________
Źródło zdjęć: mat. własne
Komentarze