Rusza międzynarodowa kampania GLS – „To nie jest zwykła paczka”
Marka GLS 30 maja ruszyła z międzynarodową kampanią, w której prezentuje jedną z najważniejszych swoich cech: spersonalizowane podejście do dostarczania przesyłek.
Kampania została oparta na przekonaniach firmy, że żadnej paczki nie można określić jako „zwykła”. W ramach akcji powstały krótkie filmy video, które opierają się na kluczowych elementach relacji z klientami, tj. odbiorze i dostarczeniu paczki. Pokazują, że za każdą przesyłką stoi nie tylko jej zawartość, ale także wyższe wartości: nadzieje, marzenia oraz ambicja nadawców i odbiorów. Kampania uwidacznia, ile znaczą usługi GLS w codziennym funkcjonowaniu ludzi.
Zobaczcie także: Shopee rusza z nową reklamą z kolejnym muzycznym hitem! Będziecie nucić… „Macarenę”?
Ta kampania to rozwinięcie naszego indywidualnego podejścia do dostarczania przesyłek wynikającego ze zrozumienia marzeń, ambicji i emocji odbiorców i nadawców. Realizacja tak dużego projektu jest kolejnym krokiem w kierunku umocnienia naszej marki na rynku. Oprócz emisji spotów, duży nacisk kładziemy również na inne materiały promocyjne. Będzie je można zobaczyć w wielu przestrzeniach zarówno tych cyfrowych, jak i fizycznych. Wierzymy, że kampania spodoba się jej odbiorcom nie mniej niż nam! Jesteśmy tym bardzo podekscytowani – mówi Małgorzata Markowska, promotion & communication manager w GLS Poland.
Akcja jest prowadzona w Europie i Ameryce Północnej. Jej zadaniem jest aktywna komunikacja niedawno odświeżonej marki GLS.
W ubiegłym roku poczyniliśmy kilka ważnych kroków, aby jeszcze bardziej wzmocnić i wyróżnić naszą markę, intensyfikując przekaz, tak aby stać się ulubionym partnerem dla odbiorców usług kurierskich. Międzynarodowa kampania jest kolejnym ważnym krokiem, dzięki któremu przekaz GLS będzie obecny na naszych rynkach – mówi Marleen Rooders, senior manager group strategy, marketing & communications w GLS.
Za kampanię odpowiada agencja dentsuACHTUNG.
________________________________________________________________________________________________________________
Źródło informacji: Newseria Biznes
Źródło zdjęcia głównego: YouTube
Komentarze