Vodafone Italy i “ukrywający ból Harold” razem w najnowszej kampanii reklamowej

Vodafone Italy i “ukrywający ból Harold” razem w najnowszej kampanii reklamowej

Popularność może nadejść w najmniej oczekiwanym momencie. Przekonał się o tym András Arató, węgierski inżynier elektryk, którego twarz obecnie zna cały świat. Aktualnie współpracy z mężczyzną w ramach swojej najnowszej kampanii reklamowej podjęła się firma Vodafone Italy.

Kim jest ukrywający ból Harold?

András Arató, obecnie znany jako człowiek-mem, dziwny pan ze Stocka lub ukrywający ból Harold, przez lata pracował jako inżynier elektryk ze specjalizacją w oświetleniu. Mężczyzna nigdy nie zakładał, że po przejściu na emeryturę w 2010 roku czeka go nowa kariera zawodowa- tym razem jako gwiazda virali. Niepowtarzalna twarz Węgra została zauważona na jego prywatnych zdjęciach z wakacji w Turcji przez profesjonalnego fotografa, który zaproponował mu udział w sesji. Na planie zdjęciowym mężczyźni wykonali blisko sto zdjęć do publikacji na Stocku, które następnie zaczęły być bardzo często wykorzystywane przez internetową społeczność przy produkcji memów. 

Początkowo Andrásowi nie podobał się sposób, w jaki używany jest jego wizerunek, jednak z czasem pogodził się z zostaniem viralową sensacją. Człowiek-mem zaczął wykorzystywać swoją popularność przy udziale w koncertach, festiwalach lub reklamach. Został nawet twarzą kampanii reklamowej Coca-Coli na Węgrzech oraz doczekał się własnego, internetowego miniserialu “Behind the pain”, nawiązującego do jednego z pseudonimów celebryty, tym samym stając się światowym symbolem skrywanego dyskomfortu.

Zobacz także: Najpopularniejsze memy Rocket Jobs w 2021 roku

Współpraca z Vodafone Italy

Ostatnio o współpracę z mężczyzną postarał się międzynarodowy operator telefonii komórkowej- Vodafone. Pan ze Stocka wystąpił w ramach kampanii reklamowej, opierającej się o krótkie wideo spoty, w których jego charakterystyczny uśmiech odgrywa kluczową rolę. Filmy prezentują dramatyczne, wzięte z życia sytuacje, takie jak zdewastowanie i kradzież samochodu lub 40-stopniowy upał w nieklimatyzowanym biurze. Pomimo napotykanych niedogodności, naszego bohatera nie opuszcza pogoda ducha, gdyż wygrał on w loterii organizowanej przez sieć.

Akcja promuje “Vodafone Happy”, czyli program lojalnościowy dla stałych klientów operatora telefonii komórkowej. Za każdy rok umowy oraz dokonane zakupy uzyskuje się punkty, z których można następnie skorzystać w konkursie prowadzonym w aplikacji mobilnej. Wśród nagród znajdują się są m.in. samochód lub wycieczka do Dubaju. Vodafone Italy reklamuje swoją najnowszą kampanię hasłem “Z Vodafone Happy nigdy nie stracisz nawet uśmiechu”, dzięki któremu udział Andrása Arató wydaje się być prawdziwym “strzałem w dziesiątkę”.

 

Wyświetl ten post na Instagramie

 

Post udostępniony przez Vodafone It (@vodafoneit)

________________________________________________________________________________________________

Żródło zdjęcia: materiały prasowe

Redaktorka

Z wykształcenia filolog języka francuskiego, jednak od najmłodszych lat emocjonalnie związana z dziennikarstwem i działalnością literacką. Interesuje się szerokim wachlarzem tematycznym, zaczynając od kwestii językowych, kulturowych i społecznych, poprzez finanse i ekonomię, aż po naukę i prawo. Można powiedzieć, że w życiu podąża za iście renesansową definicją bycia "humanistą".

Reklama pracy dla kierowcy

Czytaj także

Komentarze

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Informacje zwrotne w tekście
Zobacz wszystkie komentarze