EXCO A2A POLSKA Sp. z o.o logo

EXCO A2A POLSKA Sp. z o.o

Jesteśmy polską filią Grupy EXCO (www.exco.fr), francuskiej sieci niezależnych biur działających w zakresie audytu, ekspertyz księgowych oraz doradztwa. Spółka EXCO A2A Polska działa na polskim rynku od 1999 roku i posiada aktualnie 6 biur: w Warszawie, Krakowie, Radomiu, Gdańsku, Wrocławiu oraz Poznaniu. Naszą ofertę kierujemy do małych i średnich przedsiębiorstw, jak również do większych grup, z różnych sektorów działalności (dystrybucja, handel wielkopowierzchniowy, franczyza, import-eksport, produkcja, usługi, itd.). Nasz 100 osobowy zespół złożony z dynamicznych osób, komunikujących się w kilku językach, zapewnia usługi wysokiej jakości.
InneKsięgowość Kadry i Płace501+Warszawa (+ 5 lokalizacji)

Social media

Oferty

Kierownik ds. Fundraisingu i komunikacji

Nowa
EXCO A2A POLSKA Sp. z o.o
Białobrzegi, +3Lokalizacje
Facebook Ads
fundraising
zarządzanie zespołem
Nowa

Nasz zespół

Laurent Le Pajolec
Członek Zarządu

Dyrektor generalny i udziałowiec firm konsultingowych z doświadczeniem w marketingu / rozwoju biznesu i finansach z bezpośrednim doświadczeniem w kilku sektorach.

Dagmara Jaśkowska
HR Business Partner

Główne zadania działu: - Kompleksowa obsługa kadrowo płacowa Klientów spółki, - Wsparcie przy rekrutacji i zatrudnianiu pracowników klienta, - Obsługa komunikacji klienta na linii pracodawca-pracownik, - Konsultacje kadrowo-płacowe.

Karolina Maj
Kierownik Działu Marketingu

Główne zadania działu: - Oprawa graficzna / tworzenie szablonów dokumentów i prezentacji, - Organizacja eventów pracowniczych, akcji charytatywnych - Sharepoint & Intranet, www & social media, - PR, organizacja eventów reklamowych.


Poznaj nas bliżej

O nas

Grupa EXCO A2A Polska działa na rynku od 1999 roku, specjalizując się w audycie, księgowości, płacach i doradztwie biznesowym. Jako część globalnej sieci KRESTON GLOBAL (108 krajów) łączymy lokalne doświadczenie z międzynarodową perspektywą. Stawiamy na rozwój pracowników, wspieramy partnerów w osiąganiu sukcesów i dbamy o przyjazną atmosferę. Jesteśmy społecznie odpowiedzialni, angażujemy się w ekologię i akcje charytatywne.

O nas

U nas jak w rodzinie!

W EXCO A2A Polska wiemy, że dobra atmosfera w pracy to podstawa! Stawiamy na otwarte relacje, swobodną komunikację i zdrowy balans między pracą a życiem prywatnym. Chcemy, żebyś czuł się u nas komfortowo i miał przestrzeń do rozwoju. Nie samą pracą człowiek żyje – dlatego organizujemy różne wydarzenia i inicjatywy, w których możesz brać udział. Mamy kluby tematyczne (sportowy, kulturalny, kulinarny), angażujemy się w wolontariat pracowniczy, a do tego dbamy o integrację przy okazji wspólnych aktywności.

Co nas wyróżnia?

OTWARTOŚĆ – Masz pomysł? U nas możesz go zgłosić! Liczymy się z opiniami pracowników, także w kwestii benefitów. INDYWIDUALNE PODEJŚCIE – Cenimy teamwork, ale dbamy też o rozwój i potrzeby każdego z osobna. Zawsze możesz liczyć na nasze wsparcie. CSR – Angażujemy się w pomoc innym i ułatwiamy pracownikom udział w wolontariacie. INTEGRACJA – Spotkania, eventy, wspólne świętowanie – lubimy spędzać czas razem! EKO – Edukujemy i działamy na rzecz planety, bo zmiany zaczynają się od nas.

Wspólnie dbamy o naszą planetę

W ramach „Akcji Sprzątanie Świata z Exco!” organizujemy cykliczne wyjścia na spacer ze sprzątaniem. Pracownicy w kilku osobowych grupach sprzątają okolice biura. Chcemy, aby dzięki naszej Akcji regularnie zwiększał się komfort życia okolicznych mieszkańców i pracowników okolicznych firm, ponieważ będą mogli cieszyć się okolicą bez śmieci.



Życie firmy


Social media

Aktywne oferty pracy

Kierownik ds. Fundraisingu i komunikacji

EXCO A2A POLSKA Sp. z o.o
Facebook Ads
fundraising
zarządzanie zespołem
Nowa