Cześć, tu 180heartbeats + Jung von Matt! 👋
Jesteśmy niezależną kreatywną agencją znad Wisły. Planujemy, tworzymy i dopieszczamy komunikację, która ekscytuje. Działamy dla lokalnych i międzynarodowych marek - chcemy, by serca ich odbiorców biły szybciej. Wierzymy w siłę innowacji.
Poznaj nas lepiej 💗
Jako PR & Communication Specialist będziesz osobą odpowiedzialną za realizację komunikacji zewnętrznej agencji. Liczymy na Twój aktywny udział w promocji agencji, prowadzeniu komunikacji kampanii i projektów agencyjnych, tworzeniu angażujących treści, koordynacji uczestnictwa naszej agencji w branżowych konkursach czy budowaniu partnerskiej relacji z mediami branżowymi. Jeśli PR reklamowy powoduje u Ciebie przyspieszone bicie serca, aplikuj! ✍
🎉 Możesz liczyć na:
- pracę w niezależnej agencji kreatywnej, wyróżniającej się wiarą w odważne pomysły, działającej dla lokalnych i międzynarodowych marek, nagrodzonej tytułem Agencji Roku KTR 2020 i 2022, Agencji Roku MMP 2023, Agencji Roku Innovation 2023 oraz docenionej na największych festiwalach reklamy w Polsce i na świecie, m.in. Cannes Lions, Clio Awards, Golden Drum, Epica,
- ciekawe i ambitne projekty, przy których możesz się wykazać oraz stale rozwijać,
- zespół najlepszych ekspertów, na których możesz zawsze polegać,
- standardowy pakiet socjalny (opiekę medyczną oraz kartę MultiSport),
- lekcje angielskiego, udział w wydarzeniach branżowych, dostęp do platformy edukacyjnej i well-beingowej Mindgram,
- biuro dog friendly w kamienicy w samym centrum Warszawy (5 minut od metra Centrum), ale jeśli wolisz zostać w domu to też OK (pracujemy hybrydowo: 2 dni z biura, pozostałe dni dowolnie),
- swobodną atmosferę pracy, inspirujące brain trainy i liczne wewnętrzne eventy pracownicze,
- dużą otwartość związaną ze wspieraniem przez nas kultury różnorodności.
✨ My liczymy na:
- doświadczenie na podobnym stanowisku min. 2 lata, mile widziane w agencji kreatywnej / reklamowej,
- lekkie pióro i świeże podejście do działań komunikacyjnych,
- swobodną komunikację po polsku i po angielsku (w mowie i piśmie),
- znajomość i umiejętności wykorzystania mediów społecznościowych (Facebook, Instagram, Linkedin) do budowania wizerunku agencji,
- zainteresowanie branżą reklamową i nowymi technologiami,
- skrupulatność, dobrą organizację pracy, umiejętność koordynacji wielu zadań i uważność,
- kreatywność, “can do attitude” i otwartość na współpracę z różnymi zespołami w agencji oraz podmiotami zewnętrznymi,
- umiejętność prac
Chcemy Cię poznać, porozmawiać i odpowiedzieć na wszystkie nurtujące Cię pytania! 💗
Jeśli twoje serce zabiło szybciej - aplikuj!