- planowanie i prowadzenie ambitnych projektów PR dla klientów z branży lifestyle, retail lub beauty
- tworzenie strategii komunikacyjnych - zarówno czysto PR-owych, jak też w ramach szerszych działań Advocacy (łączących m.in. PR, IM i aktywacje w Social Mediach)
- tworzenie różnorodnych materiałów, raportów i rekomendacji dla Klientów
- odpowiadanie za kontakt Agencji z Klientami i dbanie i partnerskie relacje z nimi
- nadzorowanie pracy innych zaangażowanych w realizację projektu osób lub zespołów
- min. 4 lat doświadczenia w pracy w agencji PR lub agencji Advocacy, gdzie samodzielnie odpowiadałeś za prowadzenie projektów PR
- chcesz się rozwijać w kompleksowym planowaniu angażującej komunikacji wizerunkowej dla dużych marek
- masz super pomysły oraz chęci, żeby poszukiwać nowych rozwiązań i je wdrażać
- Twoją mocną stroną jest komunikatywność - masz łatwość jasnego wyrażania myśli i umiejętność budowania relacji z ludźmi
- znasz rynek mediów w Polsce i wiesz na czym polega budowanie relacji z dziennikarzami
- dbasz o poprawność językową, dokładność i wysoką jakość pracy
- nie boisz się rozmawiać po angielsku i znasz ten język na poziomie min. B2
- potrafisz doskonale planować pracę i wiesz, że poradzisz sobie z koordynacją kilku projektów jednocześnie
- 2h w tygodniu na rozwój pasji lub spędzenie czasu z bliskimi (praca w piątki do 15:00),
- pracę hybrydową - prawdziwą i elastyczną :)
- biuro pet friendly - Twój pupil będzie się tu czuł jak u siebie,
- zgrane teamy - 96% pracowników jest zadowolonych ze współpracy w swoim zespole,
- platformę eTutor do nauki języka angielskiego lub niemieckiego - za free
- nieograniczony dostęp do platformy EAP, która zadba o Twój dobrostan psychiczny,
- prywatną opiekę medyczną i kartę MultiSport,
- zaangażowanie organizacji w działania na rzecz klimatu - zerknij na naszą Deklarację z WWF Polska,
- kulturę wymiany wiedzy,
- wewnętrznie wypracowany system ewaluacji: rozmowy rozwojowe, jasną ścieżkę kariery, indywidualne podejście i możliwość zmiany specjalizacji,
- dodatkowe benefity dla pracowników z min. 5-letnim stażem (+10 dni urlopu, wysokie ubezpieczenie),
- bonus dla świeżo upieczonych rodziców,
- program rozwojowy People Manager,
- umowę o pracę - po okresie próbnym na czas nieokreślony,
- program onboardingowy oraz Buddy ułatwiający szybki start,
- parking rowerowy, gaming room.
Labcon to agencja kreatywna tworząca komunikację, która angażuje konsumentów. Nagradzana w konkursach takich jak: Effie Awards (2 srebrne statuetki), MIXX Awards (złoto i brąz), Innovation Awards (brąz), Złote Spinacze (złoto, srebro, brąz), Young Creatives Cannes (2-krotnie nagroda główna) oraz w konkursie Klubu Twórców Reklamy (srebrny miecz). Wyróżniona nagrodą specjalną Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Golden Drum. Dzięki szerokim kompetencjom (strategia, social media, influencer marketing, PR, branding) Labcon tworzy rekomendacje przez pryzmat potrzeb klienta, a nie wąskiej specjalizacji.