🎧 Koordynator(-ka) Help Desk (Customer Service)
SnowShow to absolutny lider turystyki narciarsko-snowboardowej w Polsce, obecny na rynku od ponad 17 lat. Nasze marki budzą emocje, opowiadają historie. Na naszych wyjazdach w Alpy zagrali m.in. Dawid Podsiadło, Pro8l3m, Modestep, Mrozu, Brodka, Nosowska. W portfolio naszych wyjazdów mamy m.in. ZIMNO Helicamp, ZIMNO Freeridecamp, czy SnowShow Music Fest. Nasza partnerska, kultowa marka odzieży sportowej ZIMNO szybko rośnie i świetnie lokuje się na pograniczu lifestyle'u i sportu. Jej sklep stacjonarny przy ul. Leszczyńskiej 12 w Warszawie (tuż obok Elektrowni Powiśle, parku na skarpie Wiślanej i Uniwersytetu) jest jednocześnie miejscem ciekawych spotkań i przytulną kawiarnią. Wpadnij do nas na śniadanie albo pyszne lody!
Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko Koordynatora(-ki) Help Desk, która połączy doświadczenie w obsłudze klienta z umiejętnościami zarządzania zespołem i wdrażania wysokich standardów jakościowych. Jeśli masz zajawkę na sporty zimowe, lubisz konkrety i chcesz mieć realny wpływ na jakość naszych wyjazdów – czekamy na Ciebie!
🔧 Zakres obowiązków:
✔️Zarządzanie i koordynacja pracy zespołu konsultantów (grafiki, planowanie zadań, rozliczenia czasu pracy);
✔️Aktywny udział w codziennej obsłudze klienta;
✔️Wdrażanie i szkolenie nowych osób w zespole oraz prowadzenie regularnych instruktaży z zasad obsługi klienta;
✔️Dbanie o wysoką jakość obsługi i wdrażanie standardów zgodnych ze strategią firmy;
✔️Monitorowanie i analiza wskaźników efektywności (KPI) oraz sprzedażowych wyników zespołu;
✔️Przygotowywanie raportów i analiz dotyczących jakości, efektywności i sprzedaży;
✔️Motywowanie zespołu, wspieranie jego rozwoju oraz prowadzenie działań mających na celu wzrost zaangażowania;
✔️Optymalizacja procesów w obszarze Help Desk – szukanie rozwiązań, które usprawniają pracę;
✔️Współpraca z innymi działami, m.in. turystyką i marketingiem, przy realizacji projektów i wdrażaniu nowych rozwiązań;
✔️Budowanie pozytywnego wizerunku firmy zarówno w kontakcie z klientami, jak i wewnętrznie w zespole.
🎯 Nasze oczekiwania:
➡️Doświadczenie w koordynowaniu pracy infolinii lub zespołu obsługi klienta – warunek konieczny;
➡️Bardzo dobra organizacja pracy własnej i zespołu;
➡️Umiejętność analizy wyników, wyciągania wniosków i działania w oparciu o KPI;
➡️Komunikatywność, inicjatywa i umiejętność motywowania zespołu;
➡️Znajomość angielskiego lub innych języków europejskich będzie dodatkowym atutem;
➡️Mile widziana znajomość branży turystycznej;
➡️Pasja do sportów zimowych i/lub aktywnego stylu życia;
➡️Znajomość systemu ClickUp.
💼 Co oferujemy:
❄️Pracę u polskiego lidera wyjazdów w Alpy;
❄️Realny wpływ na rozwój jakości obsługi i sprzedaży;
❄️Swobodną atmosferę i elastyczne podejście do zadań;
❄️Zniżki i bony podarunkowe partnerskiej marki odzieży sportowej ZIMNO;
❄️Zniżki na ofertę kawiarnianego showroomu;
❄️Pracę hybrydową lub stacjonarną w biurze z ogrodem (okolice metra Służew);
❄️Pakiet benefitów pozapłacowych;
❄️Możliwość poznania nietuzinkowych ludzi (artyści, riderzy, instruktorzy, …);
❄️Wyjazdy w Alpy (Francja, Włochy, Austria, Szwajcaria) i na Hel do naszej bazy;
❄️Udział w największym wydarzeniu sezonu SnowShow Music Fest!
Rekomendowane oferty