🎧 Koordynator(-ka) Help Desk (Customer Service)
Nowa
Obsługa klienta

🎧 Koordynator(-ka) Help Desk (Customer Service)

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

zarządzanie zespołem

Mile widziane

clickup

branża turystyczna

język angielski

Opis stanowiska

🎧 Koordynator(-ka) Help Desk (Customer Service)

SnowShow to absolutny lider turystyki narciarsko-snowboardowej w Polsce, obecny na rynku od ponad 17 lat. Nasze marki budzą emocje, opowiadają historie. Na naszych wyjazdach w Alpy zagrali m.in. Dawid Podsiadło, Pro8l3m, Modestep, Mrozu, Brodka, Nosowska. W portfolio naszych wyjazdów mamy m.in. ZIMNO Helicamp, ZIMNO Freeridecamp, czy SnowShow Music Fest. Nasza partnerska, kultowa marka odzieży sportowej ZIMNO szybko rośnie i świetnie lokuje się na pograniczu lifestyle'u i sportu. Jej sklep stacjonarny przy ul. Leszczyńskiej 12 w Warszawie (tuż obok Elektrowni Powiśle, parku na skarpie Wiślanej i Uniwersytetu) jest jednocześnie miejscem ciekawych spotkań i przytulną kawiarnią. Wpadnij do nas na śniadanie albo pyszne lody!


Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko Koordynatora(-ki) Help Desk, która połączy doświadczenie w obsłudze klienta z umiejętnościami zarządzania zespołem i wdrażania wysokich standardów jakościowych. Jeśli masz zajawkę na sporty zimowe, lubisz konkrety i chcesz mieć realny wpływ na jakość naszych wyjazdów – czekamy na Ciebie!


🔧 Zakres obowiązków:

✔️Zarządzanie i koordynacja pracy zespołu konsultantów (grafiki, planowanie zadań, rozliczenia czasu pracy);

✔️Aktywny udział w codziennej obsłudze klienta;

✔️Wdrażanie i szkolenie nowych osób w zespole oraz prowadzenie regularnych instruktaży z zasad obsługi klienta;

✔️Dbanie o wysoką jakość obsługi i wdrażanie standardów zgodnych ze strategią firmy;

✔️Monitorowanie i analiza wskaźników efektywności (KPI) oraz sprzedażowych wyników zespołu;

✔️Przygotowywanie raportów i analiz dotyczących jakości, efektywności i sprzedaży;

✔️Motywowanie zespołu, wspieranie jego rozwoju oraz prowadzenie działań mających na celu wzrost zaangażowania;

✔️Optymalizacja procesów w obszarze Help Desk – szukanie rozwiązań, które usprawniają pracę;

✔️Współpraca z innymi działami, m.in. turystyką i marketingiem, przy realizacji projektów i wdrażaniu nowych rozwiązań;

✔️Budowanie pozytywnego wizerunku firmy zarówno w kontakcie z klientami, jak i wewnętrznie w zespole.


🎯 Nasze oczekiwania:

➡️Doświadczenie w koordynowaniu pracy infolinii lub zespołu obsługi klienta – warunek konieczny;

➡️Bardzo dobra organizacja pracy własnej i zespołu;

➡️Umiejętność analizy wyników, wyciągania wniosków i działania w oparciu o KPI;

➡️Komunikatywność, inicjatywa i umiejętność motywowania zespołu;

➡️Znajomość angielskiego lub innych języków europejskich będzie dodatkowym atutem;

➡️Mile widziana znajomość branży turystycznej;

➡️Pasja do sportów zimowych i/lub aktywnego stylu życia;

➡️Znajomość systemu ClickUp.


💼 Co oferujemy:

❄️Pracę u polskiego lidera wyjazdów w Alpy;

❄️Realny wpływ na rozwój jakości obsługi i sprzedaży;

❄️Swobodną atmosferę i elastyczne podejście do zadań;

❄️Zniżki i bony podarunkowe partnerskiej marki odzieży sportowej ZIMNO;

❄️Zniżki na ofertę kawiarnianego showroomu;

❄️Pracę hybrydową lub stacjonarną w biurze z ogrodem (okolice metra Służew);

❄️Pakiet benefitów pozapłacowych;

❄️Możliwość poznania nietuzinkowych ludzi (artyści, riderzy, instruktorzy, …);

❄️Wyjazdy w Alpy (Francja, Włochy, Austria, Szwajcaria) i na Hel do naszej bazy;

❄️Udział w największym wydarzeniu sezonu SnowShow Music Fest!