Utrzymywanie stałego kontaktu z klientami, dbanie o zrozumienie ich potrzeb oraz zapewnianie wysokiej jakości obsługi.
Koordynowanie projektów
Planowanie, realizacja i monitorowanie zleceń na różnych etapach — od koncepcji po dostarczenie finalnych materiałów.
Współpraca z zespołem kreatywnym i produkcyjnym
Bliska współpraca z działem kreatywnym, projektantami, copywriterami oraz managerem produkcyjnym w celu realizacji projektów zgodnie z ustalonym harmonogramem i budżetem.
Przygotowanie ofert i prezentacji dla klientów
Opracowywanie ofert sprzedażowych oraz ich prezentacji dla obecnych i potencjalnych klientów.
Ewaluacja zarządzanych projektów
Bieżące monitorowanie efektywności pracy nad projektami, rekomendacje działań w przyszłości na podstawie analizy wyników.
Śledzenie trendów rynkowych
Stałe monitorowanie rynku trade i shopper marketingu oraz trendów w komunikacji marketingowej w celu proponowania innowacyjnych rozwiązań i strategii firmy.
Zarządzanie harmonogramami i budżetami projektów
Dbałość o terminowość oraz realizację zleceń w ramach założonego harmonogramów oraz budżetów.
Wsparcie w pozyskiwaniu nowych klientów
Aktywne poszukiwanie nowych możliwości biznesowych, budowanie relacji z potencjalnymi klientami i partnerami biznesowymi.
Wymagania:
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (minimum 2 lata doświadczenia w agencji reklamowej lub marketingowej).
Znajomość narzędzi marketingowych i reklamowych oraz podstawowych zagadnień z zakresu social media.
Podstawowa znajomość zagadnień związanych z produkcją poligraficzną oraz innymi technikami produkcji materiałów POS
Zdolności interpersonalne i komunikacyjne, umiejętność budowania relacji z klientami oraz pracy zespołowej.
Umiejętność pracy pod presją czasu oraz zarządzania wieloma projektami jednocześnie.
Zdolność analitycznego myślenia, umiejętność pracy z danymi oraz ich interpretacji w celu poprawy efektywności kampanii.
Biegła znajomość języka angielskiego (zarówno w mowie, jak i w piśmie).
Doskonała organizacja pracy i samodzielność w realizacji powierzonych zadań.
Znajomość narzędzi MS Office (szczególnie Excel, PowerPoint)