Kogo szukamy?
Mamy otwarte drzwi dla każdego. Osób pozytywnie nastawionych, chętnych realizować cele i rozwijać swoje umiejętności sprzedażowe. Nie masz doświadczenia? Nie szkodzi! Nauczymy Cię wszystkiego :) Rozpiera Cię pozytywna energia? Idealnie! Oczekujemy chęci do rozwoju oraz uśmiechu. Kim jesteśmy?
AAA Auto to lider w sprzedaży samochodów używanych w Europie Wschodniej. A my? Jesteśmy młodym zespołem w którym najważniejszą rolę w pracy odgrywa atmosfera - nie dla nas klimat korpo, chodzenie w garniturach, grobowe nastroje. Dla nas ważne jest, aby pracowało się dobrze, stale dbamy o rozwój naszej ekipy. Pracownicy naszego call center są źródłem talentów dla kadry managerskiej w naszej firmie.
- Telefoniczna obsługa naszych Klientów zainteresowanych sprzedażą bądź zakupem samochodu.
- Informowanie klientów o warunkach sprzedaży i skupu samochodów.
- Współpraca z innymi oddziałami w naszej firmie.
- Budowanie z klientami relacji opartych na partnerskiej współpracy.
- Dbanie o najwyższy poziom zadowolenia klientów.
- Umowa o pracę
- Na start 5370 zł brutto, a po okresie próbnym zarobki mogą sięgnąć 6-9 tys. zł brutto – wszystko w Twoich rękach!
- Praca w młodej, energicznej ekipie, gdzie uśmiech to codzienność.
- Możliwość pracy hybrydowej po 6 miesiącach
- Bonusy finansowe dla najlepszych – pokaż, co potrafisz!
- Karta Multisport i ubezpieczenie zdrowotne – bo dbamy o Twoje zdrowie i formę.
- Opieka medyczna na najwyższym poziomie – jeśli zostaniesz z nami na dłużej, zyskasz dostęp do pakietu VIP!
- Nielimitowana kawa, a raz w tygodniu śniadanie na koszt firmy – idealne na poranki!
- Jasna ścieżka rozwoju – jeśli chcesz rosnąć razem z nami, to idealne miejsce!
- Elastyczność – nasza firma działa 7 dni w tygodniu, w systemie dwuzmianowym. Studiujesz? Żaden problem!
* Po okresie próbnym oferujemy również bonus rekomendacyjny za polecenie znajomych do pracy u nas - bonus w wysokości nawet do 1800 zł.
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych, energia i poczucie humoru - taki jest nasz team!
- Dyspozycyjność i gotowość do pracy w systemie zmianowym.
- Chęć nauki nowych rzeczy.
- Mile widziane doświadczenie w pracy w Call Center.
Uprzedzamy, iż skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.