Poznajmy się:
W about ad sp. z o.o. wspieramy siłę marki i lepszą sprzedaż, wykorzystując sprawdzone narzędzia i kanały komunikacji. Łączymy kompetencje agencji contentowej i digitalowej oraz studia graficznego i fotograficznego. Łączy nas podobne spojrzenie na pracę i chęć zmiany marketingu na bardziej przyjazny ludziom. Rutyna to nie nasza bajka – cenimy rozwój i chętnie mierzymy się z nowymi wyzwaniami. Jeśli myślisz podobnie, dołącz do nas i wspólnie twórzmy silną markę klienta, mając realny wpływ na jej przyszłość.
Szukamy osób pełnych zaangażowania, kreatywnych i gotowych do samodzielnego działania. Jeżeli czujesz, że ta oferta jest dla Ciebie, aplikuj do Nas!
let’s talk about collaboration
Dołącz do nas, jeśli:
- potrafisz dobrze organizować czas – swój i zespołu
- masz min. 2-letnie doświadczenie w agencji reklamowej lub marketingowej na podobnym stanowisku
- jesteś komunikatywny i potrafisz budować relacje ze współpracownikami i klientami
- wiesz, jak skutecznie prowadzić i zarządzać projektami z różnych obszarów (branding, packaging, digital, kampanie i aktywacje konsumenckie)
- jesteś dokładny i sumienny
- chcesz pracować z fajnymi ludźmi
My zapewnimy Ci:
- wdrożenie i stałe wsparcie zespołu
- różnorodne projekty – różne obszary, różne branże
- pracę w kreatywnym i otwartym zespole
- jasną ścieżkę kariery i rozwoju
- dofinansowanie szkoleń zewnętrznych
- niezbędny sprzęt i narzędzia służbowe
- siedzibę w zielonej dzielnicy Poznania (Sołacz) z ogrodem i parkingiem
A na co dzień?
Dbamy o atmosferę i codzienny komfort pracy:
- elastyczne podejście do pracy zdalnej i hybrydowej
- pełnopłatne urlopy i L4 także przy B2B
- dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin
- kącik książek, akcje dobroczynne i integracje
- regularny feedback i rozmowy rozwojowe – wiedza ze szkoleń ma realne zastosowanie
- brak dress code’u – ubierasz się, jak Ci wygodnie
- możliwość przychodzenia do biura z pupilem – nie tylko psem 🐾