Oferty
Specjalista ds. obsługi klienta i wsparcia sprzedaży B2B
Nowa
Obsługa klienta

Specjalista ds. obsługi klienta i wsparcia sprzedaży B2B

Warszawa
6 500 - 8 500 PLNNetto miesięcznie - B2B
5 500 - 7 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP, B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

bardzo dobra organizacja pracy własnej

CRM

komunikatywność

sprzedaż B2B

Proaktywność

obsługa klienta

umiejętności analityczne

sprzedaż

Mile widziane

język angielski

Opis stanowiska

Jesteśmy polskim sklepem zrodzonym z miłości do polszczyzny, literatury i kultury. Nasza marka łączy modę z pięknem języka polskiego.

Naszym celem jest pokazanie, że polska kultura i tradycja mogą być promowane w sposób nowoczesny i atrakcyjny.


Tworzymy i szyjemy w Polsce od A do Ż, stawiając na niepowtarzalny design oraz najwyższą jakość. Wspieramy rodzime manufaktury i utalentowanych twórców.


Krążą pogłoski, że u nas znajdziesz podarki na każdą okazję🙂


Chcesz współtworzyć markę, która łączy kreatywność z pasją?

Zapraszamy - aktualnie szukamy osoby na stanowisko


Specjalista ds. obsługi klienta i wsparcia sprzedaży B2B


Twoim głównym zadaniem na tym stanowisku będzie zapewnienie efektywnej obsługi klientów oraz wspieranie działań sprzedażowych, w tym:

✅ odpowiadanie na zapytania klientów, przygotowywanie ofert handlowych oraz współpraca z zespołem w celu dostarczania najlepszych rozwiązań,

✅ utrzymywanie długoterminowych relacji i zaangażowania obecnych klientów, poprzez kontakt z klientem, analizę sprzedaży i stałą aktualizację oferty,

✅ monitorowanie zamówień, bieżąca weryfikacja bazy klientów oraz inicjowanie działań usprawniających procesy,

✅ przygotowywanie raportów sprzedażowych, zestawień oraz wyciąganie wniosków wspierających rozwój współpracy z klientami,

✅ obsługa systemu CRM oraz dbałość o porządek w dokumentacji.


Kluczowe na tym stanowisku są:

✅ nastawienie na klienta - umiejętność identyfikacji potrzeb klientów, budowanie długofalowych relacji i oferowania wartościowych rozwiązań,

✅ komunikatywność i nastawienie na współpracę - swoboda w prowadzeniu rozmów telefonicznych, korespondencji e-mailowej z klientem, z nastawieniem na budowanie partnerskiej współpracy,

✅ dbałość o szczegóły i umiejętność organizacji pracy własnej - dokładność i systematyczność w przygotowaniu analiz, raportów, wprowadzania danych do systemu CRM,

 zorientowanie na cel - umiejętność definiowania priorytetów, konsekwencja w dążeniu do realizacji założonych zadań, wyników.


Od kandydatów oczekujemy:

✅ doświadczenie w obsłudze klienta i/lub wsparcia sprzedaży klientów B2B - z nastawieniem na budowanie relacji, personalizacji oferty i indywidualnego podejścia,

✅ proaktywnego podejścia do zadań i doświadczenia w działaniach mających na celu zwiększenie sprzedaży, rozwój współpracy z klientami oraz optymalizację procesów obsługi klienta,

✅ umiejętności analitycznych i doświadczenia w przygotowywaniu raportów sprzedażowych - zdolności do analizy danych i właściwego wyciągania wniosków wspierających sprzedaż i decyzje biznesowe,

✅ znajomości narzędzi CRM oraz pakietu google workspace i efektywnego wykorzystania narzędzi w praktyce.


Dołącz do naszego zespołu i razem z nami realizuj projektu, które inspirują i pozostawiają ślad.


Sprawdź, co zyskasz, będąc częścią naszego zespołu:

✅ realny wpływ na rozwój marki - Twoje pomysły i działania będą kształtować naszą sprzedaż oraz budować zaangażowanie klientów,

✅ możliwość rozwoju zawodowego - będziesz mieć szansę na rozwój w obszarze sprzedaży, obsługi klienta oraz analizie danych,

✅ pracę w inspirującym zespole pasjonatów języka polskiego, literatury i kultury.

✅ elastyczny model pracy - 3-4 dni w biurze, 1-2 dni zdalnie.

✅ dostęp do firmowych produktów - idealnych na każdą okazję.

✅ benefity takie jak: karta sportowa, opieka medyczna, uczestnictwo w targach branżowych.


Wierzymy, że razem możemy osiągnąć więcej.

tutlo_banner_hero

Poćwicz angielski przed rozmową rekrutacyjną

Odbierz 3 bezpłatne lekcje
6 500 - 8 500 PLN

Netto miesięcznie - B2B

5 500 - 7 000 PLN

Brutto miesięcznie - UoP

Rekomendowane oferty

Kierownik / Kierowniczka działu obsługi klienta i serwisu - Kępno

Nowa
Leroy Merlin Polska
Kępno
zarządzanie zespołem
budowanie relacji
Nowa

Customer Service Specialist with Slovak and Czech

Nowa
Manpower
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
customer service
Nowa

Doradca ds. obsługi klienta z jęz. niemieckim

Nowa
9 000 - 10 000 PLN
Capita
Kraków
język niemiecki
Nowa

Asystent/ka z umiejętnością obsługi social media

Nowa
6 500 - 7 500 PLN
Alicja Fitness Motivation
Wrocław
, Praca zdalna
Zdalnie
social media
dobra organizacja pracy
copywriting
Nowa

User Engagement Specialist

Nowa
8 000 - 13 000 PLN
Mindgram
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
ux
user.com
HubSpot
Nowa