Oferty
Kierownik / Kierowniczka działu obsługi klienta i serwisu - Kępno
Nowa
Obsługa klienta

Kierownik / Kierowniczka działu obsługi klienta i serwisu - Kępno

Kępno
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C-level
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna
Leroy Merlin Polska

Leroy Merlin Polska

W Leroy Merlin tworzymy jedną, zgraną Ekipę. Nasi pracownicy codziennie pomagają klientom tworzyć DOM i kreują swoje ścieżki kariery. Klientocentryczność i dostarczanie najwyższej jakości serwisu są dla nas ważne. Regularnie badamy satysfakcję klientów, co motywuje nas do nieustannego podnoszenia standardów. Nasza współpraca opiera się na solidnych fundamentach. Wsparcie, dobra atmosfera, dzielenie się wiedzą i wzajemny szacunek to wartości, które są dla nas ważne. Chcemy tworzyć DOM, budować stabilne kariery i zapewniać możliwości rozwoju. Dowiedz się więcej o pracy w Leroy Merlin i znajdź swoje miejsce w Ekipie!

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

zarządzanie zespołem

budowanie relacji

Opis stanowiska

DOŁĄCZ DO EKIPY:

Leroy Merlin to sieć sklepów budowlano-dekoracyjnych należąca do ADEO, składającej się z 32 przedsiębiorstw, działających w 14 krajach. Oferujemy materiały budowlane, artykuły do majsterkowania, wystroju wnętrz i ogrodnictwa.

Jesteśmy różni i chcemy być różni. Na różnorodności Pracowników budujemy naszą markę. Jesteśmy Pracodawcą równych możliwości - niezależnie od tego kim jesteś, co robisz, ile masz lat czy posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności - czekamy na Ciebie.

Nasza firma to przyjazne miejsce pracy: rozwijamy ludzi, dajemy im samodzielność i możliwość podejmowania decyzjidoceniamy zaangażowanie, dzielimy się wspólnie wypracowanymi zyskami.


PASUJEMY DO SIEBIE JEŻELI:

  • lubisz ludzi, a Twoją pasją jest handel i kontakt z klientami
  • posiadasz doświadczenie na stanowisku menedżerskim związanym z nadzorem kasowym i z realizacją usług oraz obsługą posprzedażową
  • bierzesz na siebie odpowiedzialność i stale poszukujesz nowych możliwości i usprawnień
  • cechuje Cię entuzjazm i zaangażowanie, stawiasz przed sobą ambitne cele i angażujesz współpracowników w ich realizację
  • potrafisz organizować pracę swoją i innych
  • posiadasz wiedzę z zakresu prawa konsumenckiego oraz kasowego


JAKIE ZADANIA NA CIEBIE CZEKAJĄ:

  • przestrzeganie i egzekwowanie procedur kasowo-księgowo-finansowych obowiązujących w dziale
  • odpowiedzialność za bezpieczeństwo i wiarygodność przepływu zakupionych towarów przez kasy
  • gwarantowanie profesjonalnej obsługi klientów oraz przestrzeganie procedur w obszarach reklamacji, zwrotów towarów i obsługi posprzedażowej
  • zapewnienie klientom dostępu do wysokiej jakości serwisu i usług montażowych
  • pozyskiwanie partnerów zewnętrznych, budowanie relacji oraz współpraca w obszarze serwisu i usług montażu
  • odpowiedzialność za realizację wskaźników ekonomicznych, ich regularna analiza i wdrażanie rozwiązań mających na celu ich poprawę
  • budowanie więzi z lokalną społecznością i dbanie o pozytywny wizerunek sklepu, poprzez podejmowanie różnorodnych działań we współpracy z mieszkańcami
  • dbanie o wysoki standard obsługi klientów oraz ich satysfakcję, monitorowanie wskaźników efektywności standardów obsługi i poszukiwanie nowych rozwiązań w celu ich doskonalenia
  • zarządzanie podległym zespołem , rozwój ,motywowanie oraz dbanie o dobrą atmosferę w pracy


DOŁĄCZ DO EKIPY I ZYSKAJ:

  • atrakcyjne wynagrodzenie oraz jego regularne rewizje (uzależnione od kompetencji, poziomu realizacji zadań oraz stażu pracy na danym stanowisku)
  • premię kwartalną, której wysokość zależy od wyników sklepu i działu, w którym będziesz pracować
  • udział w wynikach – raz w roku otrzymasz środki, które możesz zainwestować w zakup akcji Leroy Merlin
  • umowę o pracę na 7 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony, bo dla nas stabilne warunki zatrudnienia od zawsze są priorytetem
  • ubezpieczenie na życie i prywatną opiekę medyczną, bo spokojna i zdrowa przyszłość są najważniejsze
  • programy rozwojowe, bo stale wspieramy Twój rozwój
  • dostęp do kursów i szkoleń, bo dzielimy się wiedzą i doświadczeniami
  • platformę do nauki języków dla Ciebie i Twoich bliskich (eTutor), bo z nami możesz szlifować języki i podbijać świat
  • platformę psychologiczną, edukacyjną i wellbeingową Mindgram z nielimitowanym dostępem do konsultacji ze specjalistami (psychologowie, terapeuci, trenerzy profilaktyki zdrowia), bo Twój rozwój i dobrostan są dla nas ważne
  • platformę benefitów myBenefit (w tym karta MultiSport), bo dajemy Ci możliwość wyboru
  • smartfona również do użytku prywatnego, bo lubimy być mobilni w naszej pracy;
  • zniżkę na zakupy w naszych sklepach, bo wspieramy Cię w realizacji Twoich marzeń
  • pożyczkę na pierwsze mieszkanie, na bardzo korzystnych warunkach, bo ułatwiamy Ci start w samodzielność
  • dofinansowanie do termomodernizacji, bo dbamy o Twoje oszczędności i myślimy o środowisku
  • płatny program poleceń pracowniczych, bo wiemy, że nasi Pracownicy są najlepszymi ambasadorami


tutlo_banner_hero

Poćwicz angielski przed rozmową rekrutacyjną

Odbierz 3 bezpłatne lekcje

Rekomendowane oferty

Specjalista ds. Obsługi Klientów z j. niemieckim (C1/C2) (m/k)

Nowa
9 000 - 10 000 PLN
PROFIT HR
Katowice
Microsoft Office
CRM
język niemiecki
Nowa

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem francuskim (lub niderlandzkim)

Nowa
Antal Sp. z o.o.
Łódź
francuski
obsługa klienta
Nowa

Specjalista ds. obsługi klienta i wsparcia sprzedaży B2B

Nowa
6 500 - 8 500 PLN
Absztyfikant sp. z o.o.
Warszawa
komunikatywność
bardzo dobra organizacja pracy własnej
umiejętności analityczne
Nowa

Kierownik / Kierowniczka działu obsługi klienta i serwisu - Kłodzko

Nowa
Leroy Merlin Polska
Kłodzko
budowanie relacji
zarządzanie zespołem
Nowa

Customer Service Consultant with German and English

Nowa
Manpower
Poznań
, Praca zdalna
Zdalnie
język niemiecki
customer service
obsługa klienta
Nowa