Uwaga, uwaga!
Chcesz pracować nad projektami otwartymi na kreatywne rozwiązania w branżach takich jak home&decor, beauty czy fashion? Szukasz agencji, w której pracują eksperci i specjaliści, od których możesz się wiele nauczyć? Mamy świetną wiadomość!
Poszukujemy kreatywnego wsparcia do naszego działu Social Media!
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, doskonale orientujesz się w tym, co dzieje się w social mediach, a Twoja głowa jest pełna niekończących się pomysłów, koniecznie daj nam znać, odpowiadając na to ogłoszenie! 😊
OTWIERAMY REKRUTACJĘ NA STANOWISKO:
Junior Social Media Specialist
Trochę o nas:
adcookie pomaga markom rosnąć w siłę i zmieniać świat na lepsze!
Pomogliśmy skalować ponad 100 marek, realizując dla nich ponad 1000 projektów na 12 rynkach. Mamy na koncie wiele branżowych nagród – 6 lat z rzędu w top 3 najlepiej ocenianych partnerów digital w Polsce (MMP), Global Search Awards, 2x Golden Arrow, kilka Piór Roku, Złotych Spinaczy oraz wyróżnienia na Clutch. Ale to nie jest najważniejsze!
Inwestujemy w ludzi i marki, w które wierzymy, pomagając im się rozwijać i rosnąć w siłę.
Jakie zadania na Ciebie czekają?
- Udział w opracowywaniu strategii komunikacji i tworzeniu contentu na kanałach social media naszych klientów (LinkedIn, Facebook, Instagram, Pinterest).
- Współpraca z działami Design i New Business.
- Śledzenie aktualnych trendów i nowości oraz przekładanie ich na angażujące posty.
- Tworzenie harmonogramów publikacji postów.
- Wsparcie w publikacjach na wszystkich kanałach dystrybucji.
- Generowanie pomysłów na promocję marek naszych klientów w Internecie (w tym także na RTM).
- Wsparcie w realizacji wewnętrznego marketingu agencji.
Dlatego, jeżeli:
- Masz min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku.
- Znasz dobrze kanały Social Media i wiesz, jak w nich publikować (Facebook, Instagram, Pinterest, LinkedIn).
- Śledzisz trendy i potrafisz przełożyć je na angażującą komunikację.
- Umiesz tworzyć i planować angażujące treści na różne kanały, uwzględniając ich specyfikę.
- Swobodnie poruszasz się po Meta Business Suite.
- Mile widziane podstawy w obsłudze Menedżera Reklam (Meta ADS).
- Jesteś osobą komunikatywną i odpowiedzialną, a bezpośredni kontakt z klientem nie jest Ci obcy.
- Posiadasz kreatywne podejście, lekkie pióro i umiejętność tworzenia interesujących tekstów.
- Lubisz eksperymentować, dobrze czujesz się w testowaniu nowych rozwiązań i tworzeniu rolek.
- Z energią podchodzisz do nowych wyzwań i masz chęć ciągłego rozwoju.
- Znasz język angielski na poziomie min. podstawowym.
- Masz dobrą organizację pracy i potrafisz pracować w zespole.
Co zyskujesz?
- Wynagrodzenie w zakresie 4 300 zł - 5 670 zł (B2B: netto) – zależnie od doświadczenia.
- Przyjazną atmosferę i zawsze pomocny zespół.
- Czas na naukę, testowanie i wdrażanie własnych pomysłów.
- Budżet szkoleniowy na wybrane przez Ciebie szkolenia.
- Budżet na narzędzia, które chcesz przetestować, oraz książki, które masz w planie przeczytać.
- Prywatną opiekę medyczną oraz na życzenie wsparcie psychologiczne.
- Nowe, industrialne biuro w samym centrum Wrocławia.
- Całkowicie zdalny lub hybrydowy model pracy.
- Dużą dozę decyzyjności i wpływ na prowadzone projekty.
Chcesz wiedzieć więcej?
👉 Zaaplikuj 🙂
Jak wygląda proces rekrutacji?
Jeśli Twoje CV spełni nasze oczekiwania, skontaktujemy się z Tobą i umówimy na rozmowę.
Następnie otrzymasz od nas zadanie rekrutacyjne, na podstawie którego podejmiemy decyzję o dalszych krokach i podjęciu ewentualnej współpracy.
Sprawdź, co u nas: