Na tym stanowisku odegrasz kluczową rolę w codziennym wsparciu naszych operacji na najważniejszych europejskich rynkach. Będziesz odpowiedzialny/a m.in. za zapewnienie najwyższego standardu w kontaktach z klientem w dynamicznym i szybko zmieniającym się środowisku branży medycznej. Szukamy osoby elastycznej, chętnej do nauki nowych systemów oraz gotowej do wspierania operacji w wielu krajach. Jeśli Twoje cechy to samodzielność i sumienność, zależy Ci na świadczeniu wysokiej jakości usług – zapraszamy do naszego zespołu!
🕘 Godziny pracy: standardowy grafik w dni robocze – nie pracujemy wieczorami ani w weekendy. Typowe godziny pracy to 8:00–16:00 lub 9:00–17:00.
🏠 Model pracy: praca zdalna z terenu Polski z okazjonalnymi wizytami w biurze w Krakowie (raz w miesiącu lub w przypadku spotkań z kadrą zarządzającą).
Zakres obowiązków:
- Profesjonalna obsługa zapytań klientów drogą telefoniczną, mailową lub przez czat
- Przetwarzanie zamówień, zwrotów, faktur i not kredytowych w systemie ERP
- Monitorowanie realizacji zamówień, informowanie o ewentualnych opóźnieniach oraz wsparcie w rozliczaniu stanów magazynowych (konsygnacja)
- Współpraca z działami sprzedaży, logistyki i finansów w celu rozwiązywania bieżących spraw i zapewnienia wysokiego poziomu satysfakcji klientów
- Utrzymywanie dokładnej dokumentacji w systemach CRM/ERP oraz wykonywanie podstawowych zadań administracyjnych związanych z cyklem order-to-cash
- Zgłaszanie pomysłów na usprawnienie procesów i informowanie przełożonego o ewentualnych przeciążeniach lub zmianach priorytetów
Wymagania:
- Biegła znajomość języka angielskiego oraz jednego z języków: niderlandzki
- Minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta
- Znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel)
- Doświadczenie w pracy z systemami ERP i CRM (zwłaszcza w procesie order-to-cash)
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne, umiejętność pracy pod presją oraz ustalania priorytetów
- Dobra organizacja czasu pracy
- Wysoka dbałość o szczegóły i dokładność