Specjalista ds. Obsługi Klienta z niderlandzkim
Nowa
Obsługa klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta z niderlandzkim

Kraków
9 000 - 11 500 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
9 000 - 11 500 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

niderlandzki C1

CRM

Microsoft Office Excel

Microsoft Office

ERP

obsługa klienta

Opis stanowiska

Na tym stanowisku odegrasz kluczową rolę w codziennym wsparciu naszych operacji na najważniejszych europejskich rynkach. Będziesz odpowiedzialny/a m.in. za zapewnienie najwyższego standardu w kontaktach z klientem w dynamicznym i szybko zmieniającym się środowisku branży medycznej. Szukamy osoby elastycznej, chętnej do nauki nowych systemów oraz gotowej do wspierania operacji w wielu krajach. Jeśli Twoje cechy to samodzielność i sumienność, zależy Ci na świadczeniu wysokiej jakości usług – zapraszamy do naszego zespołu!

🕘 Godziny pracy: standardowy grafik w dni robocze – nie pracujemy wieczorami ani w weekendy. Typowe godziny pracy to 8:00–16:00 lub 9:00–17:00.

🏠 Model pracy: praca zdalna z terenu Polski z okazjonalnymi wizytami w biurze w Krakowie (raz w miesiącu lub w przypadku spotkań z kadrą zarządzającą).


Zakres obowiązków:

  • Profesjonalna obsługa zapytań klientów drogą telefoniczną, mailową lub przez czat
  • Przetwarzanie zamówień, zwrotów, faktur i not kredytowych w systemie ERP
  • Monitorowanie realizacji zamówień, informowanie o ewentualnych opóźnieniach oraz wsparcie w rozliczaniu stanów magazynowych (konsygnacja)
  • Współpraca z działami sprzedaży, logistyki i finansów w celu rozwiązywania bieżących spraw i zapewnienia wysokiego poziomu satysfakcji klientów
  • Utrzymywanie dokładnej dokumentacji w systemach CRM/ERP oraz wykonywanie podstawowych zadań administracyjnych związanych z cyklem order-to-cash
  • Zgłaszanie pomysłów na usprawnienie procesów i informowanie przełożonego o ewentualnych przeciążeniach lub zmianach priorytetów


Wymagania:

  • Biegła znajomość języka angielskiego oraz jednego z języków: niderlandzki
  • Minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta
  • Znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel)
  • Doświadczenie w pracy z systemami ERP i CRM (zwłaszcza w procesie order-to-cash)
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne, umiejętność pracy pod presją oraz ustalania priorytetów
  • Dobra organizacja czasu pracy
  • Wysoka dbałość o szczegóły i dokładność
9 000 - 11 500 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UoP

Rekomendowane oferty

Młodszy Specjalista ds. Reklamacji i Obsługi Klienta

Nowa
ALAB laboratoria
Warszawa
Microsoft Office
ukierunkowanie na Klienta
komunikatywność
Nowa

(Slovak+Czech) Customer Service Specialist

Nowa
Foundever
Gliwice
, Praca zdalna
Zdalnie
communication
customer service
empathy
Nowa