Oferty
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Support

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Microsoft Office

Mile widziane

obsługa klienta

support

Opis stanowiska

ALAB laboratoria Sp. z o.o. to ogólnopolska sieć laboratoriów diagnostycznych. Istniejemy na rynku od kilkunastu lat i wykonujemy 45 mln badań rocznie. Mamy ponad 800 Punktów Pobrań materiału diagnostycznego i ok. 70 laboratoriów we wszystkich województwach w Polsce, a w naszej ofercie jest 3500 różnych badań.

W swojej pracy często korzystamy z doświadczeń niemieckiej grupy LIMBACH, naszego biznesowego partnera. Współpracujemy również z uniwersytetami i naukowcami z Europy i z całego świata, by zapewnić pacjentom i klientom najwyższą jakość usług. Stawiamy na nowoczesność i technologię, dbając o to, by aparatura, na której pracują nasi diagności dorównywała ogólnoświatowym standardom i najnowszym trendom w medycynie laboratoryjnej.


Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta 


Do Twoich zadań należeć będzie:

  • obsługa połączeń telefonicznych skierowanych do lokalnego działu obsługi Klienta
  • odpowiadanie na zapytania mailowe – wewnętrzne i zewnętrzne
  • udzielanie informacji w sprawie cen badań, statusu wyniku badania itd
  • współpraca z Pracownikami lokalnych Laboratoriów i Działu Sprzedaży
  • bieżący kontakt z podlegającymi pod laboratorium Klientami
  • lokalna obsługa Klientów sieciowych
  • przyjmowanie oraz wyjaśnianie reklamacji od Klientów
  • wspieranie Przedstawicieli regionalnych w zakresie udzielania informacji
  • wewnętrzny kontakt i wyjaśnianie spraw zgłaszanych od pracowników firmy


Aby efektywnie realizować zadania na tym stanowisku niezbędne są:

  • wykształcenie min. średnie
  • doświadczenie na podobnym stanowisku - mile widziane
  • otwartość i dobrze rozwinięte zdolności komunikacyjne
  • ukierunkowanie na Klienta
  • umiejętność precyzyjnego formułowania i przekazywania informacji
  • dobra organizacja pracy
  • umiejętność pracy w zespole
  • znajomość pakietu MS Office


W zamian za zaangażowanie i pracę oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • pracę pełną wyzwań w inspirującym i zgranym zespole
  • możliwość rozwoju i poszerzania swoich umiejętności
  • dofinansowanie do karty Multisport oraz ubezpieczenia grupowego
  • możliwość korzystania z prywatnej opieki medycznej
  • pakiet zniżek na nasze usługi dla naszych Pracowników oraz ich rodzin

Sprawdź podobne oferty pracy

Customer Success Agent

Nowa
Autobidmaster
Warszawa
CRM
multitasking
communication
Nowa

Sales & Customer Service Specialist

Nowa
Boom Media
Warszawa
język angielski
obsługa klienta
komunikatywność
Nowa

Specjalista ds. Kluczowych Klientów z obszaru gastrologii i dietetyki

Nowa
ALAB laboratoria
Piaseczno
kreatywność
prawo jazdy kat. B
rynek medyczny
Nowa

Customer Service Agent with German

Nowa
8 800 - 9 900 pln
Capita
Kraków
German
Nowa

Specjalista/tka ds. Jakości Współpracy

Nowa
Benefit Systems SA
Warszawa
prawo jazdy kat. B
Microsoft Office Excel
negocjacje
Nowa