Menedżer Zespołu Obsługi Klientów CBK
Mamy dla Ciebie pracę polegającą na:
zarządzaniu zespołem pracowników realizujących zadania obsługi posprzedażowej klientów biznesowych banku (wyższe segmenty),
nadzorze i usprawnianiu procesów obsługi posprzedażowej, a także dbałości o jak najwyższy standard kontaktu z klientami,
odpowiedzialności za utrzymanie ciągłości obsługi posprzedażowej klientów w kanałach zdalnych,
monitorowaniu i zarządzaniu SLA realizowanych w obrębie zespołu czynności obsługowych,
opracowaniu kierunków dalszych usprawnień i mapowaniu procesów posprzedażowych do obsługi zdalnej,
udziale w ciekawych i rozwojowych projektach z udziałem innych jednostek banku.
Jeśli jesteś osobą:
posiadającą udokumentowane doświadczenie w realizacji procesów sprzedażowych i/lub obsługowych w kanałach zdalnych,
z wiedzą dotyczącą produktów bankowych, regulacji w obrębie segmentu klienta biznesowego,
z doświadczeniem w zarządzaniu zespołem pracowników (mile widziane doświadczenie w pracy z zespołami rozproszonymi).
Oferujemy:
umowę o pracę
pracę hybrydową
pakiet benefitów m.in. kafeteria, prywatna opieka medyczna z pakietem stomatologicznym, karta Multisport, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe 16 godzin na wolontariat „Dzień na U”
pracę w oparciu o wartości wspólnie wypracowane przez Aliorowców – odpowiedzialność, otwartość, innowacyjność, zorientowanie na klienta,
Alior Uniwersytet – przestrzeń do rozwoju kompetencji zawodowych oraz personalnych
nagrodę pieniężną za skuteczne polecenie w ramach Programu Poleceń.

Alior Bank SA
Jesteśmy nowoczesną organizacją, dostosowującą się do zmieniającego się otoczenia. Na pierwszym miejscu stawiamy ludzi. Nasze rozwiązania tworzymy w oparciu o pomysły własnych pracowników. Jesteśmy dla siebie inspiracją,...
Menedżer Zespołu Obsługi Klientów CBK
Menedżer Zespołu Obsługi Klientów CBK