Oferty
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta - Kraków
Nowa
Support

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta - Kraków

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UZ
Tryb pracy
Praca stacjonarna
Alior Bank SA

Alior Bank SA

Jesteśmy nowoczesną organizacją, dostosowującą się do zmieniającego się otoczenia. Na pierwszym miejscu stawiamy ludzi. Nasze rozwiązania tworzymy w oparciu o pomysły własnych pracowników. Jesteśmy dla siebie inspiracją, bo jak mówimy: #AliorToMy.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

obsługa klienta

Mile widziane

Contact Center

język angielski

Opis stanowiska

O nas

Alior Bank to miejsce dla osób, które chcą kreować nowe standardy w bankowości. Oferujemy szerokie możliwości zatrudnienia dla ekspertów w wielu dziedzinach. Do współpracy zapraszamy najlepszych profesjonalistów z doświadczeniem popartym sukcesami w branży bankowej, jak również osoby, które chcą rozpocząć swoją karierę i rozwijać się wspólnie z Alior Bankiem.


Wyróżniamy się dynamicznym środowiskiem pracy, bezpośrednią komunikacją i swobodną kulturą organizacyjną. W Alior Banku ludzie stanowią najważniejszą wartość, dlatego współpracownicy i atmosfera - co rok, znajdują się wśród najwyżej ocenianych aspektów środowiska pracy w Alior Banku.

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta


Twój zakres obowiązków:

  • profesjonalna telefoniczna obsługa informacyjna i transakcyjna Klientów, w tym aktywne doradztwo w zakresie oferty ​,
  • wsparcie w korzystaniu z produktów i usług Banku,
  • dbałość o wysokie standardy jakościowe i merytoryczne udzielanych odpowiedzi,
  • dbałość o satysfakcję klienta między innymi przez przez aktywną promocję rozwiązań i produktów Banku.​

 

Aplikuj jeśli:

  • jesteś dyspozycyjny/a do pracy w systemie zmianowym,
  • poszukujesz pewnej i stałej pracy,
  • lubisz pracę z ludźmi i ​chętnie nabywasz nowe umiejętności,
  • masz minimum średnie wykształcenie
  • dostrzegasz i reagujesz na potrzeby klientów
  • empatia, zrozumienie i zaangażowanie są Twoją mocną stroną.


Mile widziane:

  • doświadczenie zawodowe w obszarze Contact Center,
  • znajomość języka angielskiego.
  • znajomość technik negocjacji i ofertowania.

 

To oferujemy:

  • pracę w oparciu o wartości – odpowiedzialność, otwartość, innowacyjność i zorientowanie na klienta,
  • system premiowy uzależniony od jakości i efektywności prowadzonych rozmów,
  • wyższe stawki premiowe za obsługę w języku angielskim i ukraińskim,
  • możliwość poszerzania wiedzy i zdobywania doświadczenia w zakresie funkcjonowania produktów bankowych,
  • karta sportowa MultiSport,
  • konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe itp.
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę; na cały lub ¾ etatu – to Ty decydujesz!


Sprawdź podobne oferty pracy

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta (EV)

Nowa
BMZ Poland Sp. z o.o.
Gliwice
praca w grupie
wykształcenie wyższe
Microsoft Office
Nowa

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta - Stalowa Wola

Nowa
Alior Bank SA
Tarnobrzeg
obsługa klienta
Nowa

Telefoniczny Doradca Klienta Biznesowego

Nowa
Biznes Energia Sp. z o.o.
Gdańsk
umiejętności miękkie
MS Office
sprzedaż
Nowa

Junior Account Manager

Nowa
4 700 - 5 500 pln
Pirk Spark Agencja Marketingowa
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
dobra organizacja pracy
odpowiedzialność
Nowa

Koordynator Operacyjny ds. Sukcesu Klienta

Nowa
6 900 - 9 000 pln
BS Group Sp. z o. o.
Warszawa
Salesforce
koordynowanie zadań
HubSpot
Nowa