Oferty
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta - Kraków
Nowa
Obsługa klienta

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta - Kraków

Kraków
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UZ
Tryb pracy
Praca stacjonarna
Alior Bank SA

Alior Bank SA

Jesteśmy nowoczesną organizacją, dostosowującą się do zmieniającego się otoczenia. Na pierwszym miejscu stawiamy ludzi. Nasze rozwiązania tworzymy w oparciu o pomysły własnych pracowników. Jesteśmy dla siebie inspiracją, bo jak mówimy: #AliorToMy.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

obsługa klienta

Mile widziane

Contact Center

język angielski

Opis stanowiska

O nas

Alior Bank to miejsce dla osób, które chcą kreować nowe standardy w bankowości. Oferujemy szerokie możliwości zatrudnienia dla ekspertów w wielu dziedzinach. Do współpracy zapraszamy najlepszych profesjonalistów z doświadczeniem popartym sukcesami w branży bankowej, jak również osoby, które chcą rozpocząć swoją karierę i rozwijać się wspólnie z Alior Bankiem.


Wyróżniamy się dynamicznym środowiskiem pracy, bezpośrednią komunikacją i swobodną kulturą organizacyjną. W Alior Banku ludzie stanowią najważniejszą wartość, dlatego współpracownicy i atmosfera - co rok, znajdują się wśród najwyżej ocenianych aspektów środowiska pracy w Alior Banku.

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta


Twój zakres obowiązków:

  • profesjonalna telefoniczna obsługa informacyjna i transakcyjna Klientów, w tym aktywne doradztwo w zakresie oferty ​,
  • wsparcie w korzystaniu z produktów i usług Banku,
  • dbałość o wysokie standardy jakościowe i merytoryczne udzielanych odpowiedzi,
  • dbałość o satysfakcję klienta między innymi przez przez aktywną promocję rozwiązań i produktów Banku.​

 

Aplikuj jeśli:

  • jesteś dyspozycyjny/a do pracy w systemie zmianowym,
  • poszukujesz pewnej i stałej pracy,
  • lubisz pracę z ludźmi i ​chętnie nabywasz nowe umiejętności,
  • masz minimum średnie wykształcenie
  • dostrzegasz i reagujesz na potrzeby klientów
  • empatia, zrozumienie i zaangażowanie są Twoją mocną stroną.


Mile widziane:

  • doświadczenie zawodowe w obszarze Contact Center,
  • znajomość języka angielskiego.
  • znajomość technik negocjacji i ofertowania.

 

To oferujemy:

  • pracę w oparciu o wartości – odpowiedzialność, otwartość, innowacyjność i zorientowanie na klienta,
  • system premiowy uzależniony od jakości i efektywności prowadzonych rozmów,
  • wyższe stawki premiowe za obsługę w języku angielskim i ukraińskim,
  • możliwość poszerzania wiedzy i zdobywania doświadczenia w zakresie funkcjonowania produktów bankowych,
  • karta sportowa MultiSport,
  • konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe itp.
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę; na cały lub ¾ etatu – to Ty decydujesz!


tutlo_banner_hero

Poćwicz angielski przed rozmową rekrutacyjną

Odbierz 3 bezpłatne lekcje

Rekomendowane oferty

Support Specialist for financial systems

Nowa
10 000 - 14 000 PLN
Link Group
Warszawa
English
support
accounting
Nowa

Specjalista w Zespole Wsparcia Klienta i Agenta (K/M)

Nowa
4 670 - 5 160 PLN
LINK4
Warszawa
ubezpieczenia
obsługa klienta
Nowa

Administrator Systemów Bezpieczeństwa (Ekspert)

Nowa
Bank BPS S.A.
Warszawa
Sandbox
SIEM
PAM
Nowa

Specjalista ds. Obsługi Klienta i Windykacji

Nowa
Hermanos Sp. z o.o.
Kraków
Microsoft Office Excel
Nowa

Specjalistka/Specjalista ds. Ubezpieczeń Podróżnych w Zespole Travel Assistance

Nowa
5 000 - 7 000 PLN
Compensa
Warszawa
praca z językami
kontakt z klientem
język angielski
Nowa