Alior Bank SA
Jesteśmy nowoczesną organizacją, dostosowującą się do zmieniającego się otoczenia. Na pierwszym miejscu stawiamy ludzi. Nasze rozwiązania tworzymy w oparciu o pomysły własnych pracowników. Jesteśmy dla siebie inspiracją, bo jak mówimy: #AliorToMy.
Twój zakres obowiązków
profesjonalna telefoniczna obsługa informacyjna i transakcyjna Klientów, w tym obsługa zapytań o ofertę Banku,
wsparcie w korzystaniu z produktów i usług Banku,
dbałość o wysokie standardy jakościowe i merytoryczne udzielanych odpowiedzi,
dbałość o satysfakcję klienta między innymi przez aktywne doradztwo w zakresie usług bankowych.
Aplikuj jeśli:
jesteś dyspozycyjny/a do pracy w systemie zmianowym,
poszukujesz pewnej i stałej pracy,
chętnie nabywasz nowe umiejętności,
masz minimum średnie wykształcenie
dostrzegasz i reagujesz na potrzeby klientów
empatia, zrozumienie i zaangażowanie są Twoją mocną stroną.
posiadasz stałe łącze internetowe w miejscu zamieszkania,
Mile widziane:
doświadczenie zawodowe w obszarze Contact Center,
znajomość języka angielskiego.
Oferujemy:
pracę w 100% zdalną – zapewniamy wszelki niezbędny sprzęt,
relacje oparte na zaufaniu oraz zdalnej współpracy z przełożonym,
pracę w oparciu o wartości – odpowiedzialność, otwartość, innowacyjność i zorientowanie na klienta,
atrakcyjny system premiowy uzależniony od jakości i efektywności prowadzonych rozmów,
wyższe stawki premiowe za obsługę w języku angielskim i ukraińskim,
możliwość poszerzania wiedzy i zdobywania doświadczenia w zakresie funkcjonowania produktów bankowych,
dodatkowe benefity:
karta sportowa MultiSport,
prywatna opieka medyczna i szeroki pakiet ubezpieczeń,
konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe, dodatkowy urlop,
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na cały lub ¾ etatu – to Ty decydujesz!
Rekomendowane oferty