TP Polska
Jesteśmy globalnym liderem w dziedzinie outsourcingu procesów biznesowych (BPO) i nowoczesnej obsługi klienta. Dzięki prawie 500 000 inspirujących, pełnych pasji pracownikom na świecie, którzy mówią w ponad 300 różnych językach oraz naszej globalnej skali działania i lokalnej obecności, codziennie pomagamy największym światowym markom budować doskonałe doświadczenia dla ich klientów. Na polskim rynku funkcjonujemy od 1997 roku, zatrudniając prawie 4000 wyjątkowych osób, obywateli ponad 77 różnych krajów, którzy wspierają naszych klientów w 32 językach. W Teleperformance stawiamy na ludzi – to właśnie oni tworzą nasz sukces!
Konsultant/ka ds. obsługi klienta biznesowego - terminale płatnicze (100% zdalnie)
❓ Czy wiesz, jak korzystać z terminala płatniczego?
❓ Zadania techniczne nie sprawiają Ci trudności?
❓ Czujesz się komfortowo w świecie aplikacji i pewnie obsługując komputer?
❓ Szukasz długoterminowej współpracy?
Stań się wsparciem dla Klientów Biznesowych oraz Serwisantów i dołącz do nas!
Sprawdź szczegóły współpracy 🔽
Na czym polega ta rola?
Jako konsultant ds. obsługi klienta, będziesz wspierać użytkowników oraz serwisantów terminali płatniczych. Rozmawiaj z klientami, rozwiązuj ich problemy i udzielaj porad technicznych - w 100% w języku niemieckim!
Klient może poprosić Cię o pomoc w obsłudze lub konfiguracji terminala płatniczego - bez obaw, wszystkiego nauczymy Cię podczas szkolenia. 📝
Idealny profil kandydata:
Znajomość języka niemieckiego (C1) - pomagamy klientom mówiącym po niemiecku. Zapewnimy Ci wszystkie narzędzia do współpracy w języku, który dobrze znasz!
Umiejętności komunikacyjne i empatia - pomagamy klientom, którym zależy na szybkim i skutecznym uzyskaniu rozwiązania.
Dobra organizacja i wielozadaniowość - potrafisz odnaleźć się w dynamicznym środowisku.
Gotowość do wzięcia udziału w szkoleniu w pełnym wymiarze godzin (3 tygodnie) - od 9:00 do 17:00 (pon-pt).
Dyspozycyjność do współpracy w godzinach 8:00 - 20:00 od poniedziałku do soboty (zmiany poranne i popołudniowe) oraz w godzinach 08:00 - 16:30 w niedziele. *
Elastyczność czasowa - możliwość współpracy między 120 do 160 godzin miesięcznie.
Biegłość w obsłudze komputera.
*Harmonogram według niemieckiego kalendarza - jeśli w Polsce będzie ustawowo dzień wolny, a w Niemczech ten sam dzień będzie dniem roboczym - możesz mieć tego dnia zaplanowaną zmianę w harmonogramie.
Zadania:
Odbieranie połączeń od użytkowników terminali płatniczych.
Wsparcie techniczne dla Klientów Biznesowych oraz Serwisantów.
Udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów.
Pomoc w obsłudze i konfigurowaniu terminali płatniczych.
Przyjmowanie zgłoszeń i wprowadzanie ich do systemu.
Kanały wsparcia klienta:
połączenia przychodzące,
wiadomości e-mail (system ticketowy),
połączenia wychodzące (tylko w przypadku potrzeby oddzwonienia do klienta).
Co oferujemy?
Stawkę 48 zł brutto za godzinę, również w trakcie szkolenia.
Umowę zlecenie na czas nieoznaczony – stabilna współpraca na przejrzystych warunkach.
Współpracę w pełni zdalną.
Wynagrodzenie wypłacane w formie tygodniówek lub raz w miesiącu - Ty decydujesz!
Elastyczny harmonogram – linia jest czynna od poniedziałku do niedzieli: pon – sob: 8:00 – 20:00 i w niedz: 8:00 – 16:30.
Sprzęt do świadczenia zlecenia.
Dostęp do platformy MyBenefit, gdzie otrzymane co miesiąc punkty możesz wymienić na prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, kody na zakupy, bilety do kina i wiele innych.
Prezenty urodzinowe – vouchery zakupowe.
Zainteresowany? Zainteresowana? Aplikuj!
Rekomendowane oferty