Konsultant/ka ds. obsługi klienta biznesowego z językiem niemieckim
królowej jadwigi, Poznań
TP Polska
Konsultant/ka ds. obsługi klienta biznesowego - terminale płatnicze (100% zdalnie)
❓ Czy wiesz, jak korzystać z terminala płatniczego?
❓ Zadania techniczne nie sprawiają Ci trudności?
❓ Czujesz się komfortowo w świecie aplikacji i pewnie obsługując komputer?
❓ Szukasz długoterminowej współpracy?
Stań się wsparciem dla Klientów Biznesowych oraz Serwisantów i dołącz do nas!
Sprawdź szczegóły współpracy 🔽
Na czym polega ta rola?
Jako konsultant ds. obsługi klienta, będziesz wspierać użytkowników oraz serwisantów terminali płatniczych. Rozmawiaj z klientami, rozwiązuj ich problemy i udzielaj porad technicznych - w 100% w języku niemieckim!
Klient może poprosić Cię o pomoc w obsłudze lub konfiguracji terminala płatniczego - bez obaw, wszystkiego nauczymy Cię podczas szkolenia. 📝
Idealny profil kandydata:
Znajomość języka niemieckiego (C1) - pomagamy klientom mówiącym po niemiecku. Zapewnimy Ci wszystkie narzędzia do współpracy w języku, który dobrze znasz!
Umiejętności komunikacyjne i empatia - pomagamy klientom, którym zależy na szybkim i skutecznym uzyskaniu rozwiązania.
Dobra organizacja i wielozadaniowość - potrafisz odnaleźć się w dynamicznym środowisku.
Gotowość do wzięcia udziału w szkoleniu w pełnym wymiarze godzin (3 tygodnie) - od 9:00 do 17:00 (pon-pt).
Dyspozycyjność do współpracy w godzinach 8:00 - 20:00 od poniedziałku do soboty (zmiany poranne i popołudniowe) oraz w godzinach 08:00 - 16:30 w niedziele. *
Elastyczność czasowa - możliwość współpracy między 120 do 160 godzin miesięcznie.
Biegłość w obsłudze komputera.
*Harmonogram według niemieckiego kalendarza - jeśli w Polsce będzie ustawowo dzień wolny, a w Niemczech ten sam dzień będzie dniem roboczym - możesz mieć tego dnia zaplanowaną zmianę w harmonogramie.
Zadania:
Odbieranie połączeń od użytkowników terminali płatniczych.
Wsparcie techniczne dla Klientów Biznesowych oraz Serwisantów.
Udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów.
Pomoc w obsłudze i konfigurowaniu terminali płatniczych.
Przyjmowanie zgłoszeń i wprowadzanie ich do systemu.
Kanały wsparcia klienta:
połączenia przychodzące,
wiadomości e-mail (system ticketowy),
połączenia wychodzące (tylko w przypadku potrzeby oddzwonienia do klienta).
Co oferujemy?
Stawkę 48 zł brutto za godzinę, również w trakcie szkolenia.
Umowę zlecenie na czas nieoznaczony – stabilna współpraca na przejrzystych warunkach.
Współpracę w pełni zdalną.
Wynagrodzenie wypłacane w formie tygodniówek lub raz w miesiącu - Ty decydujesz!
Elastyczny harmonogram – linia jest czynna od poniedziałku do niedzieli: pon – sob: 8:00 – 20:00 i w niedz: 8:00 – 16:30.
Sprzęt do świadczenia zlecenia.
Dostęp do platformy MyBenefit, gdzie otrzymane co miesiąc punkty możesz wymienić na prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, kody na zakupy, bilety do kina i wiele innych.
Prezenty urodzinowe – vouchery zakupowe.
Zainteresowany? Zainteresowana? Aplikuj!

Jesteśmy globalnym liderem w dziedzinie outsourcingu procesów biznesowych (BPO) i nowoczesnej obsługi klienta. Dzięki prawie 500 000 inspirujących, pełnych pasji pracownikom na świecie, którzy mówią w ponad 300 różnych j...
Konsultant/ka ds. obsługi klienta biznesowego z językiem niemieckim
Konsultant/ka ds. obsługi klienta biznesowego z językiem niemieckim
królowej jadwigi, Poznań
TP Polska