-, Kraków +1 Lokalizacja
Alior Bank SA
Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:
odpowiedzialność za terminowe i prawidłowe rozliczenia wynikających m.in. z umów najmu, umów serwisowych oraz umów na media,
przygotowywanie zestawień na potrzeby ESG,
nadzorze nad gospodarką środkami trwałymi,
monitorowaniu umów najmu w zakresie zmiany stawek oraz rozliczeń finansowych,
dokonywaniu rozliczeń z Najemcami.
Jeśli jesteś osobą:
posiadającą wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: finanse i rachunkowość, ekonomia, administracja),
posiadającą min. 3 letnie doświadczenie z obszaru dekretacji faktur za najem nieruchomości, serwisy oraz media,
doświadczenie w wyliczania oraz dokonywaniu płatności podatku od nieruchomości, jak również z obszaru raportowania ESG,
samodzielną, zaangażowaną, systematyczną i dobrze zorganizowaną,
posiadającą doskonałe umiejętności analityczne i komunikacyjne,
sprawnie poruszającą się w Excel i Power Point.
Oferujemy:
umowę o pracę
pracę hybrydową
pakiet benefitów m.in. kafeteria, prywatna opieka medyczna z pakietem stomatologicznym, karta Multisport, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe 16 godzin na wolontariat „Dzień na U”
pracę w oparciu o wartości wspólnie wypracowane przez Aliorowców – odpowiedzialność, otwartość, innowacyjność, zorientowanie na klienta,
Alior Uniwersytet – przestrzeń do rozwoju kompetencji zawodowych oraz personalnych
nagrodę pieniężną za skuteczne polecenie w ramach Programu Poleceń.
Jesteśmy nowoczesną organizacją, dostosowującą się do zmieniającego się otoczenia. Na pierwszym miejscu stawiamy ludzi. Nasze rozwiązania tworzymy w oparciu o pomysły własnych pracowników. Jesteśmy dla siebie inspiracją, bo jak mówimy: #AliorToMy.